Craxmerax Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Vi lurer på å få fiber til hjemmet til våren. Koster 450,- for 10mbit både opp og ned. Det jeg lurte på er om det er nok for 3-5 stk. Det blir brukt til vanlig av 3 av dem, men min bror spiller mye FIFA på internett og jeg spiller en del forskjellige online spill. Det hender av og til også at mindre lovlige ting skjer også () Vi har nå 20mbit ned og 1 mb opp. Vi har selvsagt aldri 20 ned, men når alle er på hender det ofte at vi bare ha 2-3 mbit "hver". Så vil 10mbit være nok eller burde vi gå for 30mbit? Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 10mbit skal være mere nok for 3stk , samt at alle kan spille samtidig. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Det skal gå veldig bra det Craxdm, men om alle skal streame i HD kvalitet så vil dere nok oppleve endel buffering. Men slik du forteller ang bruk så vil det ikke være noe problemer i det hele tatt. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 5. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2010 Oki. Min far som bestemmer ettersom det er han som betaler, men trengte bare litt råd. Takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå