mobilen.no Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Sennheiser HD238i er for deg som krever litt ekstra. Les saken her Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Hva betyr "spesiallaget til deg som bruker iphone"? Såvidt jeg vet har iphone 3.5" jack, så hva er spesielt? Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Trenger den batteri i klokkene? Lenke til kommentar
mobilen.no Skrevet 2. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2010 Hva betyr "spesiallaget til deg som bruker iphone"? Såvidt jeg vet har iphone 3.5" jack, så hva er spesielt? Hei! Den har mikrofon og kontrollknapper tilpasset iPhone, og en impedanse på 32 ?. Ikke alle hodesett er like godt tilpasset maskinvaren. Det er er faktisk mer enn kontakten som skal passe. Trenger den batteri i klokkene? Nei. Siden den ikke har noen aktiv forsterker eller lydprosessering, så trenger den ikke egne batterier. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Mobilen.no Gjest01:05 02.12.2010 Hva betyr "spesiallaget til deg som bruker iphone"? Såvidt jeg vet har iphone 3.5" jack, så hva er spesielt? ** Så vidt jeg vet så bruker Iphone 3,5mm, ikke 3,5".. Skal du klage på en artikkel, så skumles posten din før du trykker send. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Noen som vet om kontrollene og mikrofonen også fungerer med android-mobiler som har lignende mekanisme på sine medfølgende hodetelefoner? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Pussig nok sto jeg og lurte på om det fantes øreklokker med iPhone-kompatibilitet når jeg venta på bussen i går. Når det går mot varmere tider vil jeg nok gå til anskaffelse av slike, men neppe det paret som er anmeldt her. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Syntes ikke dette fortjente karakter 5, pga begrenset bruksområder. Eller er lyden så guddomelig? Er jo også relativt dyrt for hodetelefoner, som slipper inn så mye lyd fra omgivelsene. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Så vidt jeg vet så bruker Iphone 3,5mm, ikke 3,5"..Skal du klage på en artikkel, så skumles posten din før du trykker send. Om du ikke forsto hva jeg mente er du langt under middels intelligent. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Den er en sensasjon at sennheiser har klart å lage kvalitets hodetelefoner som funker på iPhone.. siden forsterkern på iphone er så puslete at den egentlig ikke egner seg på en musikk-mobil.. det eneste iPhone normalt klarer å drive er øreplugger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg