Odesseiron Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Det massive Star Wars-spillet åpner for nok en runde med betatesting. Les hele saken Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Håper jeg blir en av dem Lenke til kommentar
Nestea Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 har vært oppskrevet på den listen i nesten 2 år nå Lenke til kommentar
Saykin Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 (endret) Oppdaterte PC infoen min nå, hjalp med wow, forhåpentligvis hjelper det her også Endret 1. desember 2010 av Saykin Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Noen som aner hvordan det vil bli å spille? Så vidt jeg vet blir det ganske bra single-player, men jeg har ennå til gode å se hvorfor det er et MMO. Jeg vet det er PvP-kamper om man vil, men de er jo bare på arenaer og sånt. (ikke "arenaer" i vanlig forstand, men svære områder som i vanlige MMOer.) Og hva med romkampene? Er det bekreftet eller avkreftet at de er kun on-rails? Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Singelplayer? Det er ett MMO, det er ingen singelplayer. Det ser solo content, ja, men ikke singel player vel? Vet det er satt opp til grupper for bording av skip, så en klip om det for lenge siden. Mulig de har forandret mye siden da derimot Har faktisk ikke hørt eller sett noe håndfast om romkampene selv, så er spent på hva som skjer der. Selv om jeg ikke forventer en revolusjon. Lenke til kommentar
Dvx_InnleggNO Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Må kansje skrive at det er faktisk ukjent når europa testen er i gang, så langt er det ikke noe test for oss i europa. "Gametesting" for SWTOR har på gått i nesten 4 månder eller mer nå men kun for folk i USA. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå