Joachim_F Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Det neste spillet fra skaperen av Yakuza er avduket. Les hele saken Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 "En av måtene utviklerne utforsker temaet på er ved hjelp av spillets kunstige intelligens, som beskrives som nyskapende." Hadde jeg fått en tusenlapp hver gang noen har sagt det, hadde jeg vært...ikke kjemperik da, men jeg hadde hatt en del tusenlapper liggende. Jeg tror det når jeg ser det. Lenke til kommentar
PinkFlew Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 "Lysende, røde øyne er et tegn på ondskap." Nice one xD Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 (endret) "– Det jeg ønsket å skape denne gangen var en dramatisk og energirik science-fiction-skyter. Når du hører science-fiction tenker du kanskje på kalde, kliniske miljøer, men med Binary Domain ønsket jeg å kombinere dette med et dypt menneskelig drama, sier Toshihiro Nagoshi i en pressemelding." Um... nei? Når jeg hører sci-fi tenker jeg fremtidsteknologi, andre planeter, aliens og så videre. Tenk Star Wars, Star Trek, Dune, Mass Effect osv. Kalde, kliniske miljøer er tegn på dårlig sci-fi. (selv om alt det der strengt tatt ikke er nødvendig for sci-fi. Har man en enslig laserpistol er det teknisk sett sci-fi.) For øvrig morsomt at "fredsbevarende styrker" fokuserer på å ødelegge og drepe så mye som mulig. Hva gjør da terrorister? Streiker? Unngår å betale for handleposer på Rema? Endret 1. desember 2010 av PityTheFool Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 (endret) Lysende, røde øyne er et tegn på ondskap. Aww, muffin.. (´?? ?`) Endret 2. desember 2010 av Su&! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå