Joachim_F Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 iPhone-suksessen Game Dev Story får oppfølger. Les hele saken Lenke til kommentar
PubCrawl Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 (endret) Android? Endret 1. desember 2010 av Vedkaris Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Dette kan bli farlig! har spilt eit utall med timer på dette spelet... Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Herlig! Elsker sånne finans/strategispill. Denne gikk rett inn på telefonen straks jeg hadde lest omtalen! Lenke til kommentar
Daffy4141 Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Dette spillet er geniaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalt!!! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 NEI! Ikke igjen! Jeg er sikker på at jeg var nære ved å få sparken fra jobb for ineffektivitet sist gang. Hvordan skal dette ende. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 NEI! Ikke igjen! Jeg er sikker på at jeg var nære ved å få sparken fra jobb for ineffektivitet sist gang. Hvordan skal dette ende. Det ender med sparken Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Får håpe det kommer ut i en eller annen ferie neste gang. For det ble noen uker på skolen der jeg ikke fulgte med så godt i år. Lenke til kommentar
LMH Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Kanskje eg må finne ein måte å dualboote telefonen med iOS for å få til dette Har hørt mykje bra spelet og eg brukar å elske slike spel så er ein touch av misunneleg her eg sit på min androidtelefon! Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Samme her, LMH. Har hatt iPhone siden den kom ut i Usa, og skaffet meg en Desire nå for kort tid siden. Veldig fornøyd, spesielt at den er så bra integrert med Google Talk osv. (Skulle bare mangle...) Men går nok tilbake til iPhone neste gang jeg skal ha meg telefon, android market er et trist kapittel imho. Veldig få av de bra spillene som kommer ut på android. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 På min andre runde klarte jeg å ha lansert tre konsoller som alle solgte over tyve millioner, fått meg over en milliard i kapital og alt jeg tok i ble til Hall of Fame. En oppfølger får meg seriøst til å vurdere å selge DSen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå