Laland Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Siden denne mest sannsynlig er fremme til selve dagen, tar jeg svært gjerne i mot. En kraftig laptop er aldri en dum ting! Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Sykt nice Har ikke råd til laptop enda, så å vinne en hadde vært kult Lenke til kommentar
Grøgger Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Slapp av alle sammen. Fordi jeg skal vinne denne premien! Lykke til! Lenke til kommentar
denniswerth Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 wow... er vel en av de bedre premiene i en julekalender jeg har sett lykke til folkens. Lenke til kommentar
Vilmarken Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Lykke til alle sammen, ser frem til mange forsøk og kanskje en premie og Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Da er det bare å håpe Måtte bruke mobilen siden jeg fikk "for mange bidrag fra denne ip adressen" melding Sånt skjer når man gjør det på jobben... Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Da er det påan igjen! Håper såklart jeg er heldig og vinner noe i år - spesielt denne godbiten! Lenke til kommentar
Sidious_InnleggNO Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Premien ser utvilsomt lekker ut! Håper man har mer hell i år enn man har hatt tidligere. Lykke til, folkens. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Lykke til allesammen. Gamer slår til som vanlig Lenke til kommentar
Hoppihavet Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Hadde ikke sagt nei takk til å få denne under treet for å si det sånn Lenke til kommentar
anotherzen Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 oi, awesome premie, good luck Lenke til kommentar
rodrigues_ Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Hohoho! Makan til premie, keep it up Gamer! Bytter gladelig ut Toshibaen min med den laptopen der. Lenke til kommentar
Sir3n Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Det hadde gjort seg med kraftig bærbar i gården ja Tar den gjerne jeg Good luck everyone Det hadde gjort seg med kraftig bærbar i gården ja Tar den gjerne jeg Good luck everyone Lenke til kommentar
Sykkel92 Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Lykke til! Bra premie..... Lenke til kommentar
DagensDag Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 (endret) Kan folk på St. Hallvard VGS slutte å bli med i disse konkurransene? Jeg får ikke vært med Jaja får vente til jeg kommer hjem. PS: Lykke til alle sammen! Endret 1. desember 2010 av DagensDag Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Krysser fingrene for meg selv Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Om jeg ikke vinner på årets julekalender skal jeg spille på QQlelen min lenge. Lenke til kommentar
Martin R.L Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Denne hadde vært digg å vinne ! Lykke til folkens, måtte den heldigste vinne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå