TST Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Vi åpner årets kalender med den tøffeste premien på lenge! Les hele saken Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Lykke til folkens! Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Måtte den beste heldiggrisen vinne. Lenke til kommentar
Anech! Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 DAMN! Can I haz? (a) Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Og der kom julestemningen ^_^ Og for en vanvittig premie. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Det fine med slike julekalendere er at det gir meg en kribling i magen, bare tanken på at jeg kan vinne. ^_^ Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Nå er det på tide at jeg vinner noe i julekalenderen synes jeg, eller i hvilken som helst gamer.no konkurranse forøvrig. Lykke til alle sammen:) Lenke til kommentar
StreptoOld Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Good luck til alle som skal følge kalenderen slavisk de neste 24 dagene! Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Merkelig å tenke på at det bare er 24 dager til jul. Lenke til kommentar
Malactica Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 lykke til alle sammen, men håper jeg vinner :rolleyes: Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Oioioioioioioi!!! Dette var en snasen premie må jeg si. Ønsker alle sammen lykke til, men håper selvfølgelig jeg vinner. Hadde vært hyggelig med en slik premia da laptopen min nylig takket for gode år og sang ferdig siste vers. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Hvordan gikk siste vers Riddern? Lenke til kommentar
Hawko Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 (endret) Syntes det er kjempeflott at dere stiller med julekalender i år også! Har selv i mine fem år som leser selvfølgelig aldri vunnet, og jeg forventer heller ikke å gjøre det i år (sjansene blir jo mindre og mindre for hvert år som går, og for hver nye leser) - men det er allikevel alltid spennende å se hva dere finner frem for å dele ut! Dere setter forøvrig jammen standarden; om dette er 1. desember, så lurer jeg på hva julaften blir. Endret 1. desember 2010 av Hawko Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Du sier noe der Hawko, men nå sier de jo at dette kanskje er den tøffeste premien av alle. Ser ikke helt hva som skal toppe dette. Og muligheten for å vinne er alltid der, man vet aldri. Eneste som sikrer deg å ikke vinne er å la vær å delta. Hvordan gikk siste vers Riddern? Haha, i synkende tonefall ble det vel noe slikt. "Bzz bzzzzz bzzzzzzzz bzz bzzzzzzzz, bzzzzzummmmmmmmmmmmm *stillhet* Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Ah, music to my ears! Lenke til kommentar
Ironmann Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Fra Gamer Til Anders Ja takk=) Lenke til kommentar
OrrieKM Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Finner jeg denne under treet, så blir det tårer. Lenke til kommentar
blucoll Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 lykke til alle sammen, må den heldigste vinne forakter ikke den der under treet nei thor-erling Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå