V. Haugen Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Flotte gaver trenger ikke koste en formue. Les saken her Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Hos "My Trendy Phone" sendes fra Danmark fra Danmark. Prisen er oppført uten moms (25% kommer i tillegg). Varer over kr. 200,- må fortolles inn og Posten tar fra kr. 110,- i fortollings-gebyr.Frakttiden er ca. 1 uke. Norges største nettbutikk på de samme varer er: www.teleboden.no. Disse sender ut samme dag i Norge ved betaling med kort før kl. 15. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Slike hansker har jeg sett etter en stund! Kjøper et par til meg selv og noen ekstra som gaver. Flott tips! Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Enig om de hanskene. Lurt Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Flotte tips! Synd de er utsolgt for de hanskene for kapasitive skjermer....men! Jeg lurte bare på en liten ting, og det er om Ipad. Jepp, Apple blir dratt inn i samtlige forum her på siden. Men jeg bare lurte på når dere kommer ut med den offisielle testen av Ipad? Har lest Amobil sin test, men jeg liker personlig mobilen.no sine tester en smule mer. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Jeg kjøpte heller Pogo Sketch til å bruke i denne kulden. Ser dessuten mye bedre ut med skinnhansker og det, enn disse hanskene her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg