Odesseiron Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Nesten 20 stillinger skal ha blitt kuttet hos Ubisoft Reflections. Les hele saken Lenke til kommentar
PcAj Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Driver er ikke det det engang var, uansett. Skulle ønske de kunne fokusere mer på selve bilkjøringen og historien, som gjorde de første driver-spillene så gode, syntes jeg. Vekk med Gta-kopieringen også, gta er best på åpen verden, driver hadde sin lille nisje med bilkjøringen. Lenke til kommentar
JaddVe Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Kommer det kun til Xbox? Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 30. november 2010 Forfatter Del Skrevet 30. november 2010 Nei, det kommer også til PlayStation 3, PC og OS X. Lenke til kommentar
ZERO6237 Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Denne bransjen er f*** meg ustabil, det må være en ekkel følelse å tenke på at du kan bli sparket hvert øyeblikk. Lenke til kommentar
Curver Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Nei, driver er ikke det det en gang var. Husker jeg spilte driver 2, 3 og 4. (Har ikke fått prøvd enern) Synes forsatt at 2'ern er best. Det har vel tapt seg som mange andre "påbyggnings" spill. Blir vel litt som need for speed det da. Det begynte bra og ble bare rævva til slutt. Selvom det siste sies å være bra da. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Enern er det DESIDERT beste spiller spør du meg. Lurer på om jeg skal innstallere det igjen. Toern var kult det og, mens de andre var latterlig dårlige. Aldri spillt et spill med mer buggs enn Driv3r. Politibiler som spawna oppe deg i sjøen var bare en av tingene. Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Får håpe spillet blir bra uavhengig av nedskjæringene! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Driver var innmari kult, og det som snart kommer ser også bra ut selv om den ta-over-hjernen-biten når du ligger i koma er litt vel søkt. Men men. THQ har vel kjørt for hardt. Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Jeg syns det er synd dem nevnte den koma tingen - det hadde vært mye bedre om det kom som en "WHAAAAAAAAAT???" greie på slutten. Gratulere for at dem ødelegger plottet allerede før release Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå