mobilen.no Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Android-mobil som gir mye for pengene. Les saken her Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Hvordan kan den få et pluss punkt ved å ha Android 2.1? Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 galaxy 5? phø. LG optimus one er hos meg om bare en uke Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Kan ikke tenke meg at den er verdt å bruke en krone på.. alle telefoner med 2.1 er gammeldags og funker dårlig.. har selv en galaxy spica liggende.. den gjør alt bedre enn galaxy 5 men blekner totalt sammenlignet feks med ny billig telefoner som har 2.2. lg Optimus one feks.. nå bruker jeg bare desire hd... Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Denne telefonen er vel så å si helt lik som Huawi Ideos U8150? Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Hadde en HTC smartmobil. Verste dritet jeg har hatt, nå har jeg iPhone 4 beste smartmobilen jeg har hatt. Rask, fine menyer og ikoner, stabil og sikker (lukker) og den har Wireless-N. Visste ikke at iPhone var så braaaaa (Sitter å skriver dette på den nå hehe) mente lukket* og btw Android har jeg bare hatt problemer med. Anbefales ikke. Det er Linux for mobiler, en grunn fordi det er gammelt, Linux og Android for meg er verdiløst Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg