mobilen.no Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Slik løser du det. Les saken her Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 har noen ganger problemer med min htc desire. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Manger har problemer med dette på andre telefoner også.. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Fantastisk!!! Dette fungerte med en gang!! Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Før jeg fant denne siden holdt jeg på å bli OND! Forsøkte alt dere beskrev i forkant av å endre språk. Så gjorde jeg som dere beskrev og VIPS - alt i skjønneste orden. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Hei har problem med min HTC Tatto. den tastelås metoden med de prikkene du lager ett mønster på som bare du kan. Det står på min tlf at jeg har brukt for mange attemps på det og at jeg må signe inn med min google account. Har ingen google account og andre som har det har prøvd men tlf vil ikkje åpnes. Hva gjør jeg?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg