V. Haugen Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Med Talkmores nye supertilbud kan du sende drøssevis av billige meldinger. Les saken her Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 "Foruten pakkeprisabonnement med store mengder inkluderte SMS, har de beste alternativene vært tilleggstjenester fra Telenor og NetCom - 2 000 SMS for 199 kroner hos begge." øøh.. hallo? NetCom har da hatt Freetext lenge, der du kan sende ubegrenset med SMS og MMS Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Freetext er jo et veldig dyrt alternativ, med en mnd pris på 289 kr, i tillegg til at det er ikke noe inkl. minutter og data. Prisen på tale er jo et ran 0,89-1,24 per min og oppstart på 0,89 og data er jo også avskrekkende høy. Lenke til kommentar
V. Haugen Skrevet 30. november 2010 Forfatter Del Skrevet 30. november 2010 Freetext er jo et veldig dyrt alternativ, med en mnd pris på 289 kr, i tillegg til at det er ikke noe inkl. minutter og data. Prisen på tale er jo et ran 0,89-1,24 per min og oppstart på 0,89 og data er jo også avskrekkende høy. Ja, jeg vurderte det på samme måte og brukte i stedet tilleggstjenesten som eksempel. B) Noen NetCom-kunder, som utelukkende sender meldinger, vil muligens tjene på å velge Freetext i stedet. Det er imidlertid litt spesielt å velge et abonnement med en så høy oppstartspris og minuttpris i disse dager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg