Øystein.F. Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Bilspilet for deg som er glad i grøftekanten. Les hele saken Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Etter å ha prøvd demoen synes jeg ikke det funker i det hele tatt. Altfor unøyaktig... noe som selvsagt er et stort problem for denne typen spill. Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Oi denne omtalen var jammen mer positiv enn jeg hadde forventet. Etter å ha sett denne videoen hadde jeg forventet totalslakt. http://www.youtube.com/watch?v=KWbLOFGSEDo Lenke til kommentar
leterel Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Oi denne omtalen var jammen mer positiv enn jeg hadde forventet. Etter å ha sett denne videoen hadde jeg forventet totalslakt. Hehe. Noe med hans apatiske uttrykk som gjorde det hele ekstra morsomt. Lenke til kommentar
Xoduz Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Oi denne omtalen var jammen mer positiv enn jeg hadde forventet. Etter å ha sett denne videoen hadde jeg forventet totalslakt. Fake! Ser du ikke at han har på seg et headset som leser av hjernebølgene hans og dermed lar han styre bilen bare ved hjelp av å tenke hvilken vei den skal kjøre? Lenke til kommentar
Øystein.F. Skrevet 29. november 2010 Forfatter Del Skrevet 29. november 2010 Eg har to råd: 1.) Spele Wipeout HD med guide på. 2.) Hugse kven målgruppa er Lenke til kommentar
leterel Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 1.) Spele Wipeout HD med guide på. Ahhhh.. Wipeout HD. Man kan si mye om bilspill som Gran Turismo, Forza, NFS osv., men når man skal kose seg med racingspill for racingnytelsens skyld er Wipeout og F-Zero fortsatt det morsomste. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Oi denne omtalen var jammen mer positiv enn jeg hadde forventet. Etter å ha sett denne videoen hadde jeg forventet totalslakt. Fake! Ser du ikke at han har på seg et headset som leser av hjernebølgene hans og dermed lar han styre bilen bare ved hjelp av å tenke hvilken vei den skal kjøre? The Force is strong in this one... Lenke til kommentar
RemiO_InnleggNO Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Det er latterlig å tenke på at Microsoft har i det hele tatt turt å lansere noe så upresist som Kinect. Jeg hadde regnet med at artikkelen skulle bestå av blodige påmeldelser på Kinects ubeskrivelige dårlige respons og hver så snill og fortell meg folkens: er det bare jeg som har så dårlig mening om dette bosset ? Ostad out.. Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Det er latterlig å tenke på at Microsoft har i det hele tatt turt å lansere noe så upresist som Kinect. Jeg hadde regnet med at artikkelen skulle bestå av blodige påmeldelser på Kinects ubeskrivelige dårlige respons og hver så snill og fortell meg folkens: er det bare jeg som har så dårlig mening om dette bosset ? Ostad out.. WARNING! TROLL ALERT! Det latterlige er å skylde på sensoren når man kun har prøvd ræva spill som Kinect Ride og Fighters Uncaged. Your Shape er et godt eksempel på at du bader i ignoransen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå