Kiman93 Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Har netopp kjøpt en PS3 og en Hdmi -> Dvi kabel til å koble PS3-en til skjermen. Når jeg kobler de sammen, får jeg bare opp en rute som beveger seg rundt på skjermen hvor det står "Input not supported". Noen som vet hva jeg må gjøre for å få det til å virke? Lenke til kommentar
MrL Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 1. Du har allerede stilit inn PS3 på for høy oppløsning i forhold til hva skjermen støtter, hold inne on knappen et par sekunder når du starter PS3en, og oppløsningen vil bli nullstilt. 2. Denne er den mest sannsynlige, skjermen din støtter ikke HDCP noe som gjør at du ikke får koblet den til PS3. Lenke til kommentar
Kiman93 Skrevet 28. november 2010 Forfatter Del Skrevet 28. november 2010 1. Du har allerede stilit inn PS3 på for høy oppløsning i forhold til hva skjermen støtter, hold inne on knappen et par sekunder når du starter PS3en, og oppløsningen vil bli nullstilt. 2. Denne er den mest sannsynlige, skjermen din støtter ikke HDCP noe som gjør at du ikke får koblet den til PS3. Har prøvd å holde knappen inne og vente til det kommer et pip. Det skjer bare det samme da at den ruta med "input not supported" kommer opp. Jeg har også sjekket at Pc-skjermen støtter HDCP så kan ikke være der feilen ligger heller Lenke til kommentar
Loeftw Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Har akkurat samme problem selv. Det ville aldri funke så jeg kjøpte en 42" på tilbud Lenke til kommentar
Kiman93 Skrevet 28. november 2010 Forfatter Del Skrevet 28. november 2010 Har akkurat samme problem selv. Det ville aldri funke så jeg kjøpte en 42" på tilbud hehe:P Hvor mye kostet den da? fant en billig 40" jeg vurderte å kjøpe=) Lenke til kommentar
cuberen Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 (endret) Noe som er verdt å prøve.. Går iallfall når jeg kobla komponent til vga på min gamle pc skjerm Start Ps3 tilkoblet et gammel tv med vanlig gulrødhvit/scart og gå til settings. Herfra bytter du bilde til hdmi mens den står i, Da bør bilde bli svart eller noe annet rart, med en gang dra ut kabelen og sett inn hdmi fra skjermen du skal bruke. Om bilde kommer da så er det flott. Aner ikke om det funker slik med Hdmi, Men funka slik med komponent. (Ikke slå av PS3 mens du gjør dette og la den nye skjermen være påslått mens du gjør det), Endret 28. november 2010 av lyon Lenke til kommentar
MrL Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=587755 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå