Phyltre Skrevet 4. februar 2002 Del Skrevet 4. februar 2002 Kjører Win Xp og Nvidia 27.20 driverne .. ved spilling av Unreal Tournament restarta maskina seg og følgende melding dukket opp etter restart Computer restarted after an unexpected shutdown. Microsoft Windows detected a possible device failure. Blah blah blah... I ett annet vindu sto det følgende Error signature szAppName: Drivers.Display szAppVer: 10DE0200A3064E10B0 szModName: nv4_disp.dll szModVer: 6.13.10.2720 Offset: FEE306EA Ka vel kanskje trekke den konklusjon at disse driverne er mer bøggete enn de forrige (har ikke prøvd versjon 27.10 enda) hmmm kanskje på tide ? Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 4. februar 2002 Del Skrevet 4. februar 2002 Sikkert den "Infinite Loop"-feilen som har slått til igjen... Fikk slike restarter (og blåskjermer) hele tiden med mitt tidligere HK, KT7A-RAID. Men med det nye HKet mitt, KR7A-RAID, har jeg ikke fått en eneste "Infinite Loop"-feil! Grunnen til dette er at KT7A-RAID insisterer på at alle PCI/AGP-enhetene skal ha samme IRQ (som dermed fører til diverse ustabiliteter) mens KR7A-RAID uten problemer klarer å gi hver enhet sin egen IRQ... Hadde ACPI skrudd på ved begge HKene. PS: 27.20 er den Detonator-driveren som har gitt meg best ytelse hittil, uten problemer (3DMark2001: 4975 med 23.11 og 5001 med 27.20) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå