Perre Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 (endret) Jeg må (av flere ulike årsaker) dessverre selge min kjære Playstation 3. I den sammenheng skulle jeg gjerne hatt noen tips om hva jeg kan forvente å få for den. Håper noen kan hjelpe meg med det. Det er en Playstation kjøpt fra Canada (så den kan ikke spille norske dvd'er og blu-rays) så det vil nok påvirke prisen. Ellers følger dette med (alt må selges i én pakke): Utstyr: 120GB harddisk Fjernkontroll 1 vanlig kontroller + 1 Dualshock 3 kontroller (med ledning til opplandning) Orginalt bluetooth headset Spill: Modern Warfare 2: BlackOps Gran Turismo 5 God of War 3 ModNation Racers Rockband (m/ trommer, gitar og mikrofon) Killzone 2 3D Dot Game Heroes Demon's Souls Red Dead Redemption Uncharted 2 Uncharted Metal Gear Solid 4 LittleBigPlanet Modern Warfare 2 Modern Warfare Borderlands Just Cause 2 Battlefield: Bad Company Unreal Tournament 3 Burnout Paradise Red Faction: Guerilla Grand Theft Auto 4 Fallout 3 Mirror's Edge Marvel: Ultimate Alliance 2 Batman: Arkham Asylum Ratchet & Clank: Tools of Destruction Ratchet & Clank: A Crack in Time Dead Space Infamous (Platinum) Bioshock Far Cry 2 Viking: Battle for Asgard Pure Brothers in Arms: Hells Highway Devil May Cry 4 The Orange Box Lara Croft and the Guardian of Light DeathSpank Joe Danger Trine Soldner-X: Himmelssturmer Flower Siren Blood Curse Ratchet & Clank: Quest for Booty Worms Outrun: Online Arcade Noby Noby Boy Linger in Shadows Wipeout HD Megaman 9 Megaman 10 Flow Riff: Everyday Shooter Dark Mist Pixeljunk Eden Super Stardust HD Bionic Commando Rearmed 1942: Joint Strike Hvor mye kan jeg forvente å få for dette tror dere? Edit: Og hvor burde jeg legge den ut? På finn.no? PS: Den ble kjøpt i juni 2008 og er i mint condition. Svært godt behandlet. Edit 2: Endte opp med å legge den ut for 4000,-. Tråden kan stenges/fjernes/glemmes. Endret 27. november 2010 av Perre Lenke til kommentar
blæ_InnleggNO Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Knall Pris det der da:)legg den ut på finn eller qxl,ville ikke betalt mere enn 1500kr bare maskinen,men du har jo evig mye spill med på kjøpet :9 Lykke til :rolleyes: Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Stenges etter trådstarters ønske Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg