Filmvenn Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 http://images.eurogamer.net/tv/4/4/1/7/0/screengrab_480.jpg Ville bare lage en liten tråd for å gjøre folk oppmerksom på at det kommende arcade-spillet, Ilomilo kan nå prøves ut av alle. Alt det du gjøre for å få kode er å gå inn hit, og trykker på den grønne knappen for så og skrive inn bokstavene som står ovenfor. Deretter får du opp koden du kan bruke til å prøve ut dette spillet. Spillet er en av de esklusive arcade-tittlene til Microsoft og XBLA. Sjangern til spillet er puzzle. http://www.youtube.com/watch?v=V27IKgVKxM8 Lenke til kommentar
Einride Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Takker, Maury, dette skal prøvast ut. Grafisk minner det ein del om LittleBigPlanet. Veldig sjarmerande stil Lenke til kommentar
Bruker-162103 Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Takk, Maury. Har lenge hatt lyst til å prøve spillet. Trodde det kun skulle komme til WP7. Men der tok jeg feil. PS: Kommer alle spill som er til WP7 også til Xboxen? Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 (endret) Fikk bare eb ugyldig kode Noen som får det til å virke? Edit: Nvm, et øyeblikks dysleksi på gang her. Endret 27. november 2010 av Konamixx Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Awesome puzzle-spill Lenke til kommentar
Laland Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Har satt Xboxen til å laste det ned neste gang den skrus på, takk for tipset! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 28. november 2010 Forfatter Del Skrevet 28. november 2010 Gøy at man kan kjøpe fullversjonen ved hjelp av trailen. Å dette er et spill som ikke har fått releasedato enda, hvertfall på XBLA. WP7 aner jeg ikke om spillet har kommet ut på enda. Lenke til kommentar
samco Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 kjempe spill kjøpte det Lenke til kommentar
EtFjernetNavn Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 I hvilket prissjikte ligger WP7 spillene? Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Oooh. Dette var en hyggelig overraskelse. Jeg har ventet på Ilomilo helt siden det ble annonsert. Demoen skal lastes ned så snart jeg får xboxen på nett igjen. @Maury: Videoen i førsteposten er vel fra WP7-versjonen? Jeg har fått et inntrykk av at XBLA-versjonen ser en smule mer polert ut. Lenke til kommentar
Einride Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 @Maury: Videoen i førsteposten er vel fra WP7-versjonen? Jeg har fått et inntrykk av at XBLA-versjonen ser en smule mer polert ut. Med tanke på on-screen-kontrollane så er det nok WP7-versjonen, ja Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Så nusselig. Dette ser moro ut! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Giant Bomb har tatt en titt på dette spillet og det ser ganske kult ut! Laster ned demoen nå. Takk for link Maury. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Gøy at man kan kjøpe fullversjonen ved hjelp av trailen. Kjøpte spillet før jeg i det hele tatt begynte på det jeg. Og det er jeg glad for. Spilte meg fort igjennom tre av nivåene med brett og skal gjøre resten snart. Et søtt, lite og lettbeint puzzlespill. Lenke til kommentar
Blackbuck_InnleggNO Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Digger Ilomilo! Har tilgode å kjøpe fullversjonen, men det kjøpes vel i løpet av neste uke. Angående WP/: Spillet er eksklusivt til AT&T ut 2010. Skal kjøpe det på WP7 også når det blir tilgjengelig der. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Ilomilo har et av de beste soundtrackene jeg har hørt på lenge. Spillet er en sjarmbombe av de sjeldne. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Kjøpe fullversjonen etter det første brettet. Utrolig pent og koselig - men når jeg kom til de tre siste brettene i første verden ble spillet brått vanskeligere. Uansett, det er virkelig verdt 800 ms poeng! Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 (endret) Kjøpe fullversjonen etter det første brettet. Utrolig pent og koselig - men når jeg kom til de tre siste brettene i første verden ble spillet brått vanskeligere. Uansett, det er virkelig verdt 800 ms poeng! This. Spillet er ikke så barnevennlig som det ser ut som. Jeg holder på med den fjerde verdenen for tiden, og jeg opplever stadig oftere at jeg må stoppe opp og tenke meg om. Endret 17. desember 2010 av Leflus Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Hehe. Fler som har problemer med at spillet fryser? Min kjeksbox fryser ofte når jeg skal plukke opp ting som beveger seg. For eksempel de flyveklossene. Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Dessverre har jeg også opplevd det én gang på 360S. Nå er jeg bare på verden 3, så det kan hende jeg har litt krasjing i sikte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå