Gå til innhold

God server med litt "voksne" spillere?

Anbefalte innlegg

Har bestemt meg for å prøve WoW litt igjen nå som Cataclysm kommer ut. Er ute etter å starte på en server der det er minst mulig småunger og folk som oppfører seg dårlig. Jeg skjønner jo at jeg ikke kommer helt unna slike uansett, men det må vel finnes noen servere der gjennomsnittsalderen og oppførselen er litt høyere enn 12 år? Jeg spilte på Sunstrider mellom 2005 og 2006. Det var en ålreit server på den tiden.

Ønsker å starte på en PvP server. Det er også fint om det finnes en del norske spillere og guilder der. Et balansert forhold mellom Horde og Ally er fint også. Er ikke sikker på hvilken side jeg skal starte på. Er det stor forskjell på hvilke typer spillere som velger alliance kontra horde?

Takker for svar :)

Edit: Har også veldig lyst å starte en rogue char, for hadde veldig mye morro med en rogue alt da jeg spilte sist. Noen tips om hvordan rogue er nå for tiden og om det er andre klasser jeg heller bør vurdere. Ønsker ikke healingklasse da jeg spilte paladin den gangen. Noe jeg synes var fryktelig kjedelig etter hvert.

Endret av Skalle
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Grim Batol er fin både for Horde og Alliance har jeg hørt.

Idioter slipper du nok ikke unna samme hvilken server du er på, og med introduksjonen av Dungeon Finder har det lite å si hvilken server du spiller på om du er uten guild.

Takk for svar. Ser nedover lista her at det er norsk guild osv på Grim Batol. Jeg antar at Dungeon Finder er dette pug-systemet som setter sammen grupper for instanser? Jeg synes jo at en guild er halve morroa med spillet, så kommer nok til å prøve å finne en så fort som mulig, men tenker jeg får vel ta ting etter hvert som de kommer.

Noen tips angående rogue klassen?

Lenke til kommentar

Det er vel kun noen uker siden jeg levlet den nye mainen min(Rogue) klar for Cataclysm.

Inntrykket mitt var at combat tjener deg fortsatt best til du fikk tilgang til Mutilate.

Nå holder det å komme seg ned til Master Poisoner og Overkill (dvs 49/51),

da blir du lisensiert drapsmaskin med to kjøkkenkniver om så måtte være.

Ellers er dual spec nå så tilgjengelig med low cost at det å ikke ha både combat og

mutliate er poengløst. Med litt innsats og en healing pot kan du soloe det meste av

group quests helt til lvl 80 med de to speccene. Utover det? Ha det gøy, gank og drep

animerte pixelmonstre for fote.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...