Odesseiron Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Nok et spill avsløres i desember, og vi ertes på sedvanlig vis. Les hele saken Lenke til kommentar
Scarecrow_InnleggNO Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Dersom dette er prototype 2 så håper jeg virkelig de har forandret på noe av spillet. For der var det jo det samme om og om og om igjen.. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Er det Prototype 2 så tar jeg i mot det med åpne armer. Storkoste meg det det første, så fingrene er krysset. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Prototype var artig det, spesielt de første timene. Men dette er også det første spillet der jeg har følt at den dårlige grafikken ødelegger en del for spillet. Tenker da på de kjedelige, detaljløse og helt like bygningene og bilene rundt omkring i byen. Både håper og tror at grafikken vil bli noen hakk bedre i et eventuelt Prototype 2. Lenke til kommentar
colakh Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Eller kanskje ett nytt hitman spill, tydelig skallet, kan ha strekkode i bakhode, og kan være det at han er klone som gjør at han har en "maker" Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Prototype er et av de spillene jeg synes var helt hinsides fett i de første timene. Etter en 6-7 timer derimot begynte de sinnsykt irriterende bosskampene med ubalanserte gameplayelementer å tære på meg. Det er ikke underholdende å skulle sloss mot en mammut av en Godzilla og samtidig bli overøset av bølge på bølge med gorillaer. Bosskampene ble ikke mer utfordrende i en positiv retning av det, men heller til en risikosport hvor blodtrykket var innsatsen. I et eventuelt Prototype 2 håper jeg virkelig de forandrer på denne formelen, for hvis de ikke gjør det tror jeg veldig mange ikke vil kjøpe det. De aller fleste ble veldig lei av irriterende kamper og repeditive oppdrag. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Kan godt si meg enig i at bosskampene var irriterende i lengden, men jeg syns det var knall å komme tilbake til den tiden hvor man slet noe inni he*v**e med bosser. Gleden av å slå de ble desto høyere. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Ikke for å oppfylle Godwins Law, men jeg tror ikke jødene mente den store gleden av Hitlers fall ble noe bedre av at 6 millioner av dem døde. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Jeg glemte å si at jeg skjønner det faktum at det fleste syns spillet ble ensformig og ubalansert. Men jeg likte det, hver eneste time av det. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Ja, gud nåde de som er frekke nok til å lage et spill på denne siden av år 2000 hvor man ikke automatisk vinner så lenge man er i stand til å oppfatte de mest grunnleggende kontrollene. Prototype var strålende fra begynnelse til slutt, og jeg håper inderlig at de ikke velger å svare på eventuell kritikk spillet fikk med å gjøre det komplett uinteressant. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Det som skuffet meg mest med Prototype er hvor usedvanlig kjedelig byen var. Selv om det jo var apokalypse på gang er det rart at det ikke finnes farger eller detaljer. At bosskampene var til tider vanskelige er én ting, og det syns jeg ikke gjør noen ting. Problemet med Prototype sine kamper er at de ikke var vanskelige fordi det var bossen i seg selv som var vanskelig, men fordi designet av kampen var på trynet. Det jeg derimot likte godt var det at jeg endelig kunne gjøre det jeg alltid får lyst til i sandkassespill - stå på toppen av hver eneste bygning jeg føler for. Spike TV Video Game Awards er på mange måter den mest anerkjente kåringen av spill der ute Virkelig? Mitt inntrykk er at Spike kjører på med de mest kjente spillene og totalt ignorer mangfoldet i de forskjellige nomineringene. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Så du sier det er strålende spilldesign den bosskampen mot Elizabeth? Om du svarer ja så lyver du, enkelt og greit. (@Zealuu) Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Så du sier det er strålende spilldesign den bosskampen mot Elizabeth? Om du svarer ja så lyver du, enkelt og greit. (@Zealuu) Når du fant rette metode var den veldig enkelt, men jeg skjønner poenget. Svakt design totalt sett. Hva jeg syns var svakest med spillet var historien og stemmeskuespillet. Håper det blir bedre med oppfølgeren, om det kommer. Kampsystemet var heldigvis veldig underholdende. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Enkelte av bossfightene og noen av de andre gameplayscenarioene var ikke akkurat kremen av spilldesign, men jeg oppfattet det likevel som lettere å runde Protoype enn det sannsynligvis var å vinne annen verdenskrig. Jeg synes å huske at mange klaget over alle bossene fordi de tidvis kunne være frustrende, av ulike årsaker, men ærlig talt - det var snakk om å finne fiender og situasjoner som kunne utfordre en kar som sparker i stykker helikoptre (i luften) og gjør tanks om til metallstøv med bare nevene. Da må de nesten være litt urettferdige. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Kjøpte Prorotype med et åpent sinn, men ble mektig skuffet. Fant ikke noe moro i det, det var bare kjedelig. Når man fikk den heldekkende "drakten" og sverdet var det bare å buttonmashe konstant. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå