Joachim_F Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Spike Video Game Awards har nok en hemmelighet på lager. Les hele saken Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 (endret) Husker når en klassekamerat av broderen spilte RE: 1 eller noe. Det var skumle saker det avsløringen gjelder Redisent Evil: Raccoon Citytrykkleif*host host* Endret 26. november 2010 av Saapa Lenke til kommentar
Tommx Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 hadde vært fantastisk med et nytt Residen Evil spill. men håper di går mer tilbake til den gammle stilen. Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 RE5 var ganske uinteressant og tafatt så det er sikkert de færreste som virkelig er drittspent akkurat nå... Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Jeg gleder meg som en unge til Resident Evil: Revelations, men har selvsagt ikke noe imot et gammeldags Resident Evil til PS3 heller. Men jeg håper virkelig "infected" betyr zombier, og ikke de idiotene fra RE4 og 5. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Likte både RE4 og RE5, men RE5 hadde nok vært utrolig kjedelig å spille alene. Håper det neste blir ren enspiller, og at det ikke foregår i dagslys. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Det skal noen veldig overbevisende trailere til for at jeg skal se fram til et nytt RE. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 (endret) nubbiz, har du sett traileren til Revelations? Vi snakker cruiseskip med trange, mørke korridorer og zombier. Det alene burde være bra nok til å få enhver fan til å bli interessert, men i tillegg er både Jill Valentine og Chris Redfield med. Sannsynligvis er begge spillbare. Det er langt unna åpne, lyse landskap som i RE4 og 5, og mye mer likt RE1. Endret 26. november 2010 av PityTheFool Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Jeg skal være ærlig å si at jeg ikke har sett den. Men så den nå, og må ærlig innrømme at jeg ikke ble nå mer overbevist. Dog ser det bedre ut enn RE5, men det hjelper lite når det kommer på 3DS. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Vær så snille å lage en HD-oppdatering av Resident Evil 2! Ett av mine absolutte favorittspill gjennom tidene, og en ny vår for dette spillet hadde virkelig vært å foretrekke. Lenke til kommentar
Pugnax Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Ut ifra det skiltet der og det andre som vises i en link der så virker det som de går tilbake til de tradisjonelle zombiene Dette er bra Hatet de nye "zombiene". De siste RE versjonene har ikke gitt meg noe i det heletatt... RE5 er byttet inn. Savner de gode gamle Resident Evil spillene. Håper dette nye bli i god tro med tidligere re spill Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 (endret) Har begynt å miste troen på Resident Evil. Elsket serien fra 1-3 og de andre spin-off spillene som kom på slutten av 90-tallet og begynnelsen av 00-tallet. RE4 var helt ok, RE5 skuffet noe sinnsykt. Løpende afrikanere, og masse skyting. RE har tatt en overgang fra survival-horror til action. Nå er det rykter om at Slant Six Games skal ta over. Hvorfor i all verden? Skjønner ikke hvorfor japanske selskaper som har flinke utviklere absolutt må gi ansvaret til utviklere fra vesten. Samme med Silent Hill. Fantastiske spill når Team Silent fra Konami hadde ansvaret, falt noe sinnsykt i kvalitet med en gang det ble gitt til en amerikansk utvikler. Jeg elsker disse seriene, men hater veien utviklingen går for tiden. Endret 28. november 2010 av medlem-105082 Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Desto bedre at det er zombier i Revelations, og selv om kameraet er oppdatert er det fortsatt gode, gamle Resident Evil. Det, samt det skiltet der, tyder på at de har lært fra tabben med RE4 og 5 og heller går tilbake til røttene og det folk faktisk vil ha fra serien i stedet for å lage generiske skytespill. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Fikk vi vite noe om Resident Evil: Raccoon City? Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Tror nok ikke det. De er vel for opptatt med RE: Revelations og RE: Mercenaries. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Trist opplegg. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Trist å få to Resident Evil-spill i ekte 3d? Tja... Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Trist for de som foretrekker å spille på konsoll eller PC, ja. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Enig. Trist at folk ennå ikke forstår at håndholdte konsoller er minst like bra som de store. Lenke til kommentar
Tommx Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Resident Evil: Operation Raccoon City gleder meg:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå