Joachim_F Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Test Drive Unlimited 2 slippes løs i februar. Les hele saken Lenke til kommentar
hÆn dEr Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Småangrer nå på at jeg solgte mitt G25. Noen av betatestere som har prøvd med G25/G27? Hvordan er tyngdekraften i spillet nå? Har det blitt mer arcade? Eller finnes hardcore modusen fortsatt? Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Endelig! Eneste spill sammen med Dead Space 2 som jeg VIRKELIG ser frem til. Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 (endret) Småangrer nå på at jeg solgte mitt G25. Noen av betatestere som har prøvd med G25/G27? Hvordan er tyngdekraften i spillet nå? Har det blitt mer arcade? Eller finnes hardcore modusen fortsatt? Har ikke prøvd med ratt. Tror det var litt arcade til å begynne med men mange klaget på det og det er all grunn til å tro at det vil bli bedre. Har trua! Men det er ingen hardcore planlagt så vidt jeg vet. Endret 26. november 2010 av Khogn Lenke til kommentar
ancient_scars Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Jeg irriterer meg over trenden med å lokalisere ekstrainnhold. Kan de ikke levere spillet komplett og så lage skikkelig DLC som er verdt å bry seg med? Lenke til kommentar
Newsy Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Spillet kommer iallefall i Januar på steam.. Release Date: Jan 2011 Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 (endret) Husker jeg spilte TestDrive på Amiga og var døds imponert http://www.youtube.com/watch?v=61HHBCNc63E Men jeg ser nå at de har kommet et stykke i forhold til grafikk med 580gtx som jeg sitter på nå hehe, var ca 8 år når jeg satt med det der ). Endret 27. november 2010 av SimalarioN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå