JCGAMER Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 God aften til dere. Jeg prøvde å finne en tråd angående emnet men lyktes ikke. Lurte rett og slett på når en slik tilbehør eventuelt kom til Norge? Et slikt tilbehør var illustrert i manualen til Kinect, men i alle butikkene jeg har vært innom, GameStop, Spaceworld, Elkjøp etc, så var det enten at de ikke visste om tilbehøret eller når det ville ankomme Norge. Da spør jeg heller her hehe. Noen som vet? Takk på forhånd. Lenke til kommentar
Whitefall Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 PDP produserer offisielt tilbehør til Kinect, når/om det kommer til Norge er ikke godt å si. Det beste blir vel bare å bestille på nett og få det tilsendt. Via Amazon.com feks. http://www.amazon.com/Xbox-360-Kinect-TV-Mount/dp/B0040XZJQI Lenke til kommentar
Einride Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Midlertidig: Og ein anelse meir permanent: Lenke til kommentar
JCGAMER Skrevet 26. november 2010 Forfatter Del Skrevet 26. november 2010 Lo godt av innlegget ditt Einride Takk for tipset Whitefall. Hadde vært fint å kunne hatt det morsomt med Kinect uten å flytte på alt som er av møbler i stuen Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Hadde jeg vært deg ville jeg kjøpt meg noen trebiter og noen skruer. Lag en liten plattform som kan skrus inn i de samme hullene som det offisielle tilbehøret bruker og spar en del hundrelapper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå