Øystein.F. Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Ikke så glad å trene offentlig? Da er dette midt i blinken. Les hele saken Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Helt enig i anmeldelsen. Veldig, veldig greit treningsverktøy men kunne vært enda bedre. Brukes hyppig i huset Lenke til kommentar
Martin R.L Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Fett, nå kan jeg bli kvitt det også I tillegg til å ha det gøy. Win-win Lenke til kommentar
Tiddel Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Virker veldig spennende som et alternativ til trening dette. Lite spørsmål, Ikke anskaffet meg Kinect enda, lurer veldig på hvordan dette spillet, og Kinect generelt vil fungere på stua mi, med parkett på gulvet og ei 28 tommer stor tv? Lenke til kommentar
Øystein.F. Skrevet 26. november 2010 Forfatter Del Skrevet 26. november 2010 Virker veldig spennende som et alternativ til trening dette. Lite spørsmål, Ikke anskaffet meg Kinect enda, lurer veldig på hvordan dette spillet, og Kinect generelt vil fungere på stua mi, med parkett på gulvet og ei 28 tommer stor tv? Parkett er ikkje noko problem, det bør ikkje TV-en heller vere, med mindre det dukkar opp eit spel med særs lita skrift. Your Shape har ikkje den største skrifta, men det er ikkje så viktig å lese i spelet. Det viktigaste er kor lang avstand du har til TV-en. Får du ein to-tre meter er det absolutt ein fordel. Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Beklager off-topic: Men kommer det en anmeldelse snart av Dance Central? Synes det virker som det mest spennende av alle kinect-spilla. Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 (endret) Virker veldig spennende som et alternativ til trening dette. Lite spørsmål, Ikke anskaffet meg Kinect enda, lurer veldig på hvordan dette spillet, og Kinect generelt vil fungere på stua mi, med parkett på gulvet og ei 28 tommer stor tv? Det er hovedsaklig hvor mye plass du har mellom TVen og sofaen som er det viktigste punktet. Alt annet er egentlig lite relevant. EDIT: Øystein.F. har jo svart før meg Endret 26. november 2010 av Khogn Lenke til kommentar
Datasmurf_InnleggNO Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Spillet virka spennende, helt til jeg leste at man er nødt til å vite vekten sin. Jeg har ikke veid meg siden jeg var på sesjon for 6 år siden, og har ikke følt jeg har hatt noen grunn til å vite hvor mye jeg veier heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå