Odesseiron Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Og det nye innholdet til Assassin's Creed-spillet koster ikke en krone. Les hele saken Lenke til kommentar
Drakor Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 YES! utrolig bra at det gratis også selv betyr veldig lite for meg om det kosta 100kr for eks. Gleder meg Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Veldig bra. Multiplayer-biten er overraskende god og meget nervepirrende. I tillegg er Mont St-Michel ett av de mest fascinerende stedene jeg har besøkt. Jeg råder alle som tar seg en tur til Frankrike å stikke innom det stedet. Dette høres ut som en fantastisk kombinasjon! Lenke til kommentar
Ziksakk Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 dette må jeg ha^^ har jo runna brotherhood så da må jeg ha dette!! Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 dette er for multiplayer? Lenke til kommentar
Yngve05 Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Veldig glad for dette Skal vente til julekalenderen til Gamer.no er over for å se om jeg kan ha så flaks å vinne det, men hvis ikke er det kjøpt kort tid etter konkurransen... Lenke til kommentar
CosmoK Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Gudd dette her! Blir bra med mer MP moro. Synd at vi ikke får vite noe mer av det som kommer etter cliffhanger'en av en slutt i enspiller delen av Brotherhood før neste AC spill, men jeg kan leve med mine teorier så lenge... Lenke til kommentar
Drakor Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Er du online gaming dlc som kommer? Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 25. november 2010 Forfatter Del Skrevet 25. november 2010 Ja, dette er flerspillerinnhold. Jeg endrer saken for å spesifisere dette. Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 La meg gjette: Det kommer ikke til å bli sluppet på PC noen gang, pga. at Ubisoft ikke liker PC-spillerne. Bare spekulasjon, men de har unnlatt å gi ut DLC-er på PC før. Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Forresten, Normandie er på ingen måte "en øy i Frankrike"... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå