Gå til innhold

Ps3 piper 3ganger slår seg av og blinker rødt..

blæ_InnleggNO

Anbefalte innlegg

Har en 60gig ntsc maskin,ingen kvittering på den...

Spillte en runde black ops då den bare slo seg av,,,,merker da etterpå at maskinen er ganske varm osv...

NEDSIG med det.... :cry:

Lot den stå en stund tok den ut i vinter kulden støvsuget den osv,men nå blir den enda varmere bare jeg skrur den på og nå har maskinen begynt og henge seg opp og fryse uten av og slå seg av...

GOOGLE I ALREADY BEEN THERE

Lattarlig,regner ikke med det er noe håp her,men om noen har ett triks eller 2 gjerne kom med det :cry: :cry: :cry:

Har formatert den osv men den slår seg av i prosessen,,men den er nok formatert nå siden alt er vekke,,men det tar ikke mer en 1-3min før den fryser og slår seg av igjen....

Jeg googlet dette,og det jeg tror er at viften er gått til helvete...BUT WHAT TO DO? :cry:

Føler meg som en 10åring som ikke får se filmen min eller ei får snopet mitt :cry:

Endret av blæ
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei har du ingen garanti du kan benytte er det vel bare en ting å gjøre: Begynn å skru!

Vil tro det finnes mange guider på nettet om dette, det er i alle fall tilfellet for xbox 360. (Vet ikke om fikling med PS3 er like utbredt though...)

HAHAHAA det har eg gjort du:) men esje lett og få maskine opp spør du meg faen...

Hvor kan jeg få kjøpt en ny vifte da?

ALt funker fint med en liten justering,sånn E det bare :whistle: :whistle: :whistle:

Lenke til kommentar

Jeg kunne hjulpet deg med demontering/bytte av vifte, evt byttet vifte for deg hvis det var den som var problemet. Ny vifte koster litt over 300,- pluss evt jobb.

Men siden du har kjøpt ny er vel problemet løst.

Du får selge den som delemaskin. Nok av folk der ute som kjøper defekte maskiner.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opplevde noe lignende selv, bare det at maskinen piper to ganger (eller tre) og restarter når jeg skal avslutte et spill. Noen ganger frøs den også (og det er slim 250gb). Jeg sendte den tilbake til CDON.no og fikk en ny etter 5 uker. MEN etter noen dager med spilling kom pipelyden tilbake og nå i den nye konsollen. Er dette normalt? <_<

Lenke til kommentar

Opplever dette en sjelden gang hvis jeg velger å skru av systemet direkte fra et spill uten å gå til XMB først.

Har ikke opplevd at det har skapt noen problemer i ettertid. Tror ikke det er noe å bekymre seg for, med mindre det skjer hver gang eller du opplever andre problemer.

Lenke til kommentar

Men jeg opplever ikke dette når jeg skrur av maskinen, men når jeg avslutter et spill (går tilbake til XMB). Og jeg skrur den heller ikke av direkte fra et spill. Jeg ville ha trodd at PS3-konsollen klarer å håndtere en time med spilling uten at den blir altfor varm og restarter (noe jeg tror er årsaken). Vel, jeg har bare opplevd dette igår og i dag, dvs 2 ganger, men har på følelsen at dette vil fortsette som den første konsollen jeg kjøpte.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har en 60gig ntsc maskin,ingen kvittering på den...

Spillte en runde black ops då den bare slo seg av,,,,merker da etterpå at maskinen er ganske varm osv...

NEDSIG med det.... :cry:

Lot den stå en stund tok den ut i vinter kulden støvsuget den osv,men nå blir den enda varmere bare jeg skrur den på og nå har maskinen begynt og henge seg opp og fryse uten av og slå seg av...

GOOGLE I ALREADY BEEN THERE

Lattarlig,regner ikke med det er noe håp her,men om noen har ett triks eller 2 gjerne kom med det :cry: :cry: :cry:

Har formatert den osv men den slår seg av i prosessen,,men den er nok formatert nå siden alt er vekke,,men det tar ikke mer en 1-3min før den fryser og slår seg av igjen....

Jeg googlet dette,og det jeg tror er at viften er gått til helvete...BUT WHAT TO DO? :cry:

Føler meg som en 10åring som ikke får se filmen min eller ei får snopet mitt :cry:

Haha, hadde akkurat samme problemet. Spilte samme spillet også. Jeg kjøpte ny med engang. Men fikk ikke ut spillet for maskinen slo seg av rett før det skulle komme ut.Jeg skrudde eller rev i stykker hele ps3en for å få ut spillet:)))

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...