Inaktiv bruker 3 Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 (endret) Beklager hvis det eksisterer lignende tråder. Kom ikke over noen i farten. Nå har det seg sånn at jeg har ønsket meg Playstation 3 til jul. Skulle jeg ikke få det, så går jeg likevel til innkjøp av en selv i januar. Og jeg er selvsagt på jakt etter hvilke eksklusive titler som kan være noe for meg. Jeg er utrolig glad i survival horror, first person shooter og adventure/puzzle, men etter som jeg forstod så var det ikke noe særlig surivial horror eksklusiver tilgjengelig? Jeg tenker da på spill som er i samme gaten som; Fatal Frame, Resident Evil, Dino Crisis og Silent Hill, som finnes til ps/ps2. (De eldre titlene). Eksklusive titler som virker intr. så langt; Atelier Rorona: The Alchemist of Arland. Uncharted: Drake's Fortune. Uncharted 2: Among Thieves. LittleBigPlanet. Resistance: Fall of Man. Resistance 2. Valkyria Chronicles. Heavy Rain. SIREN: Blood Curse. Metal Gear Solid 4. Vet du om et spill som kan være noe for meg? Er kun på jakt etter eksklusiver, ingen multiplatform. Begrunn gjerne hvorfor. Endret 23. november 2010 av Sadfez Lenke til kommentar
Ares42 Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Vil anbefale Ratchet and Clank: Tools of Destruction + A Crack in Time og God of War 3 + collection. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Killzone 2 bør du sjekke ut. Synes det var heftig. Lenke til kommentar
cuberen Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Mange av de som er nevnt er konge, men sleng på Yakuza 3 (og 4 når det kommer), Demon Souls og min favoritt Ninja Gaiden Sigma 2. De to siste er harde spill sm krever mestring og mye trening for å nå Platinum. Spessielt sistnevnte. Yakuza har kul historie, bra slossing og kan minne pittelitt om et japansk GTA uten biler, man kan også spille bla golf, bowling og fiske som funker veldig bra til å være minigames. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 GT5 nå som det har kommet. Lenke til kommentar
Doderlein Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 MGS4, som du har nevnt, er alene verdt en PS3, fantastisk spill! Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 MGS4, som du har nevnt, er alene verdt en PS3, fantastisk spill! Eg vil likevel anbefale at man har spillte de tidligere spillene i serien. Men ja, eg må nesten si meg enig med deg Ellers må eg si trådstarter allerede har en solid liste i førstepost. Kanskje Resident Evil 5 faller i smak hos trådstarter? Mye action,knallbra grafikk og Coop muligheter. Rent personlig fallt dette ikkje i smak hos meg, men så er eg av den gamle RE-fanskaren når alt kommer til alt. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Siden trådstarter nevner adventure/puzzle, så føler jeg at jeg bare må nevne Trine også. Det finnes også til PC, men kun på PS3 på konsoll. Det ligger ute på PSN. Anbefales virkelig. Sjekk gjerne ut litt gameplay fra det. Lenke til kommentar
Drakor Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Killzone 2 bør du sjekke ut. Synes det var heftig. Har Killzone 3 Beta veldig bra. kommer vel i feb tror så sikkert kult spille gjennom 2 først. Psn:Ervik82 legg meg til trenger flere norske venner å game med Hilsen Richard Lenke til kommentar
Goo_InnleggNO Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Flower. must have Lenke til kommentar
littsnill Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Anbefaler Demon's Souls! Er mitt favorittspill til ps3. Selv om det ikke går under dine kriterier (mtp at det er et 3person RPG spill), så synes jeg du bør burdere det Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 2. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2010 Takk for tilbakemeldinger folkens. Skal få sjekket ut tipsene. Lenke til kommentar
Harashique Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Var rart ingen har nevnt den populære "God Of War" serien :o KUN til Playstation, veldig suksessful spillserie, anbefaler på det høyeste Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Var rart ingen har nevnt den populære "God Of War" serien :o KUN til Playstation, veldig suksessful spillserie, anbefaler på det høyeste heilt einig! Ps3 utan God of War funker berre ikkje Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Ares nevnte GoW i post nummer 2 Lenke til kommentar
Barliman Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Socom: Special Forces. Kommer til våren. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Resonance of Fate er et bra JRPG du ikke har ført opp. Hvis du også liker ræva JRPGer så har du White Knight Chronicles. Hvis du liker Atelier-serien så liker du kanskje også Ar Tonelico-serien. Treeren kommer til PS3. Hvis du liker Dynasty Warriors/Samurai Warriors/Kessen så er Bladestorm et godt valg. Ellers er jo Final Fantasy Versus XIII på vei. Eternal Sonata og Star Ocean 4 er ikke eksklusive, men PS3-versjonene har betydelige forskjeller. I førstnevnte har man flere karakterer, sistnevnte har japansk tale og litt forskjellig grafikk her og der. Men det viktigste er at du har Demon's Souls, det beste spillet til denne generasjonen ved siden av Valkyria Chronicles, som jeg er glad for å se at du allerede har ført opp siden det er gått litt under radaren til mange. Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 MGS4, som du har nevnt, er alene verdt en PS3, fantastisk spill! Jeg som aldri hadde spilt noe MGS spill før kjøpte dette etter anbefalinger når jeg kjøpte PS3'n min i sommer og jeg angret som en hund. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Ikke så rart. Halvparten av MGS4 er filmsekvenser som skal knytte sammen de løse trådene fra 1-3. Fascinerende hvis man har spilt de tre første, helt meningsløst ellers. Når man anbefaler er det viktig å tenke på hva personen det gjelder vil like, basert på personlighet og hvilke andre spill som har falt i smak. Hva man selv har hatt gode opplevelser med er ikke nødvendigvis relevant. Jeg er ekstremt varsom med å ta imot anbefalinger selv for de fleste klarer ikke å heve blikket over sin subjektivitet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå