Foofight Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 (endret) Begrunn gjerne hvorfor Kommer til å spille witch doctor først , da jeg syntes det ser ut som en kul class som kan stå litt i bakgrunn å spre galle og eder hehe... Endret 23. november 2010 av Foofight Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Genialt. Jeg velger Witch Doctor som min første. Mest på grunn av at det er den klassen som passer best min spillestil, den har en del skills som har mye morsomme effekter. Mange merkelige skills også, men de ser jo bare fantastisk morsomme å bruke. Den visuelle stilen på WD synes jeg er heftig morsom, da snakker jeg om mannlig WD, veldig kult at han skjelver hele tiden. Gleder meg veldig til noen eventuelle gameplay videoer. Lenke til kommentar
Eirik 1983 Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Jeg vil begynne med Witch Doctoren for di jeg synes den ser ut til å ha en del intresange skilis;) og så miner den el del om Necroen i Diablo 2 så var en klasse jeg likte godt;) Men synes at alle klassene virker tøffe ut;) Men tror det blir Wich Doctoren og Magikeren som blir mine favoritter;) Lenke til kommentar
Licht Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Kommer sikkert til å prøve alle, siden alle strengt tatt virker spennende. Monk og Demon Hunter er dog de jeg ser mest fram til å prøve. Lenke til kommentar
Sir3n Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 95% av tiden jeg brukte på D2 var igjennom Barbarian så kommer vel til å bli han igjen Tror mye av grunnen jeg likte han så var vel at ikke skjønte det med mana og spells og kunne jo såvidt engelsk Som årene gikk så prøvde jeg ofc Necromancer, Assasin og Paladin. Likte best å være offensiv med melee Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Blir vell monk for meg siden det minner meg litt om melee assa, noe jeg spillte i min tid. Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Jeg har null erfaring fra tidligere spill, men fra det jeg har sett virker Barbarian morsomt. Raskt, sterkt og straight-to-the-point. (Neve i ansiktet intimt) Lenke til kommentar
Elgenn Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 wizard blir min første.. spilte stort sett med sorc i d2. Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Merkelig hvordan så mange har valgt Witch Doctor (Ikke så mange enda, men dere skjønner vel hva jeg vil fram til). Jeg har en følese fra Diablo3 forumet at det er færrest som vil spille Witch Doctor. Men jaja, vi er nå ikke diablo3 forumet heller. En poll på diablo3 forumet fra mars i 2009 hadde bare 23.95% lyst til å spille Witch Doctor som sin første, da var det også bare 3 klasser vist fram også. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Witch Doctor virker som om den har en del spennende abilities, men jeg klarer ikke å like hele voodoo-temaet. Det kan jo selvsagt forandre seg når jeg får prøvd det ut, men Necromancer var liksom lettere å like. Lenke til kommentar
s_o_s Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Forelsket i WD, både stilen og spellsa! Ingen tvil WD først så kanskje Wizard eller Monk. Likte ikke Demon Hunter i det hele tatt, men forhåpentligvis endrer det seg når jeg får prøvd. Lenke til kommentar
Tå. Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Whatever gjør mephisto runs raskest. Lenke til kommentar
Ograv Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Da Witch Doctor! Sannsynligvis. Hvorfor? Wall of zombies, pest, udyr, død og fordervelse. Andrevalget er vel Wizard. Det er kun positivt om folk flest skyr unna WD på Battlenet. Kjedelig å spille det samme som alle andre Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Da Witch Doctor! Sannsynligvis. Hvorfor? Wall of zombies, pest, udyr, død og fordervelse. Andrevalget er vel Wizard. Det er kun positivt om folk flest skyr unna WD på Battlenet. Kjedelig å spille det samme som alle andre Haha, typisk min tankegang. Ser det er en del på WD, monk og DH. Færre på barbarian enn det jeg tenkte meg faktisk. Spennende utvikling. Lenke til kommentar
NoobCannon Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Er alltid warrior class i slike spill, så blir barbarian for meg Lenke til kommentar
John Fredrik Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Skal prøve alle men starter med Demon hunter siden jeg liker range/physical combos i classer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå