Mobilen.no Gjest Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Huawei????????????? Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Hei Dere skriver i artikkelen at dere har hentet inn skjermbildet fra NRK via en skjermdump fra telefonen. Kan jeg spørre hvilket program dere har brukt for å få til dette? I normal Android må man nemlig enten roote, eller kjøre via et utviklingsmiljø for å få til dette. Har du et programnavn som fungerer uten root, hadde det vært topp å få navnet eller en link! Mvh Johnny Lenke til kommentar
mobilen.no Skrevet 24. november 2010 Forfatter Del Skrevet 24. november 2010 Hei Dere skriver i artikkelen at dere har hentet inn skjermbildet fra NRK via en skjermdump fra telefonen. Kan jeg spørre hvilket program dere har brukt for å få til dette? I normal Android må man nemlig enten roote, eller kjøre via et utviklingsmiljø for å få til dette. Har du et programnavn som fungerer uten root, hadde det vært topp å få navnet eller en link! Mvh Johnny Hei! Jeg bruker PicMe (ligger på Huawei-mobilen når du får den). Programmet er gratis og kan lastes ned fra Android Market. Det gjør mobilen til en server du kan logge deg på via trådløst nett. [iP-adresse:8082]. Mobilens skjermbilde vises på PC-skjermen og du kan lagre det som en bildefil. Virker også på Galaxy Tab. Husk at mobilen må være på samme nett som PC-en. Espen Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Ang. PicMe Det står tydelig i beskrivelsen av PicMe at den kun supporterer ROOTED devices. Er denne Huaweien levert rooted? mvh Johnny Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg