sLR Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Hei, jeg kjeder meg noe helt fryktelig på jobb. Noen som har noen forslag til hva jeg kan gjøre? Greit lei av Tower defence / kaball nå.. :x Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Om du har en iPhone så finnes det drøssevis med spill som får timene til å gå. Lenke til kommentar
sLR Skrevet 23. november 2010 Forfatter Del Skrevet 23. november 2010 Har iPhone, men ingen spill på den desverre.. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Gå inn app store og se over spillkategorien (free om du ikke vil betale noe). Kan anbefale Angry Birds, Cut the Rope, Fruit Ninja, Age of Zombies, Tilt to Live, Osmos, Plant vs Zombies, Trainyard, iSlash, Game D Story og Astronut bl.a. Lenke til kommentar
sLR Skrevet 23. november 2010 Forfatter Del Skrevet 23. november 2010 Har ikke passordet til Wi-fi'n i lokalet her, så får jeg laste ned noen spill når jeg kommer hjem ifra jobb. : ) Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Ah, okei Han her har gitt meg noen timer med underholdning. Lenke til kommentar
Makiavelli Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Haha, den var morsom Nubbiz. Den gjettet rikitg på første forsøk, og valgte vel egentlig ikke en altfor lett en. @Hank Du har jo alltids Addicting Games Lenke til kommentar
sLR Skrevet 23. november 2010 Forfatter Del Skrevet 23. november 2010 Takker. : ) Lenke til kommentar
Wrathmont Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Nubbiz sin avatar er jo alltid å anbefale Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Om du er god til å løse gåter så kanskje dette: http://weffriddles.com/ er noe for deg. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Nubbiz sin avatar er jo alltid å anbefale Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå