Drakor Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 (endret) Heisann, atm så desverre så er det veldig få rl friends bare to stk som spiller PS3 så det hadde vært hyggelig om noen kunne lagt meg til som venn Nick Ervik82 (best vis gidder å bare legge til meg har ikke trådløst nettverk og ikke printer) Spill jeg har Assassin"s Creed: Brotherhood Gta4 Red dead redemention med alle ekstra dlc. Gran Turismo 5 får det imorra. Call of Duty - Modern Warfare 2 Dragon Age Hadde virkelig satt pris på gutter og jenter Hilsen Richard Ervik BUMB Endret 25. november 2010 av Drakor Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 hallo ja ja er jo alltid kos å ha noen å spille med. Jeg kan legge deg til når jeg kommer hjem fra jobb eller visst du har mulighet så bare legg til "Peddler91" får gran turismo 5 (foråpendligvis) i morgen. assassin's creed: brotherhood får eg neste uke. antagelig call of duty black ops og neste uke. også har eg red dead redemption og borderlands som har online Lenke til kommentar
eindude Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 er med på noe GT5 men får d nok ikke før jul denne gangen siden der jeg bestilte SE ikke får den utgaven alikevel -_- men har AC:brotherhood som jeg er litt keen på å få testa ut MP delen av da. ellers har jeg Killzone 2 GTA 4 NFS HP Uncharted 2 Borderlands PSN: eindude Lenke til kommentar
Drakor Skrevet 23. november 2010 Forfatter Del Skrevet 23. november 2010 (endret) Heisann, fikk lagt til dere begge to Kunne vært moro med gran turismo 5 online gaming. fett om dere har headsett. Kan anbefale PS3 Wireless Headset Bluetooth - Sony http://cdon.no/spill/ps3_wireless_headset_bluetooth_-_sony-4060349 vis noe er liker rpg spill så bestilte jeg two worlds 2, kompis fra tyskland sa det utrolig kult ser gjerne at flere legger meg til nick Ervik82 Endret 23. november 2010 av Drakor Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 det ps3 headsetet har eg alt og ja, litt GT5 gaming blir fett og tw worlds 2 ligger på ønskelisten, men vet du om noe CO-OP RPG? Lenke til kommentar
Drakor Skrevet 23. november 2010 Forfatter Del Skrevet 23. november 2010 det ps3 headsetet har eg alt og ja, litt GT5 gaming blir fett og tw worlds 2 ligger på ønskelisten, men vet du om noe CO-OP RPG? Det vet jeg ikke bestilte fra cdon idag... Men vi får ta en prat når du kommer online på ps3 mate Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 hehe ja det får vi, må bare bli ferdig på jobb Lenke til kommentar
Drakor Skrevet 23. november 2010 Forfatter Del Skrevet 23. november 2010 (endret) Da sjekka jeg posten det var Gran Turismo 5 Vi får spille imorra da online gt5 kompis. Btw håper det går an å bruker headseat mens man kjører online i gt5 Endret 23. november 2010 av Drakor Lenke til kommentar
Drakor Skrevet 23. november 2010 Forfatter Del Skrevet 23. november 2010 (endret) Da har jeg testa Gt5 litt, merker de har lagt my arrbeid i det Gled dere folkens server er nede idag i gt da maintance.game imorra- og legg meg til som venn trenger flere games mates Ervik82 Takk BUMB! Endret 24. november 2010 av Drakor Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Det finnes en egen kategori for å finne folk å spille sammen med her. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg