Doderlein Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Assassins Creed: Brotherhood Assassins Creed: Brotherhood er en fullblods oppfølger til Assassins Creed 2. Spillet følger Ezio Auditore Da Firenze under Renessansen, og Desmond Miles i moderne tid. Utviklerne har sagt at Desmond sin historie tar en interessant vending. I dette spillet har du også muligheten til å bygge opp ditt eget brorskap. Dette er også det første spillet i serien som har multiplayer. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Flott med en egen tråd for dette spillet. Har selv ikke begynt på det enda, men har planer om det snart. Håper det er like bra som anmeldesene sier. Jeg elsket AC2, så tror nok jeg vil elske dette også. Lenke til kommentar
Emphatic Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Begynte på det igår! Selve spillet er fett, men er det bare jeg som synes dialogene utenfor Animus er utrolig latterlige? Humoren de prøver seg på fungerer utrolig dårlig.. Lenke til kommentar
blcmn Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 (endret) Er smått igang, virker lovende. Syns AC2 var relativt bra, og ser ut til at Brotherhood har enda mer å by på. Syns kanskje Ubisoft kunne oppgradert grafikkmotoren? Hvis noen vil legge meg til for å sammenlikne scores på Virtual Training så er ; PSN: blcmn Blir nok noen timer med muliplayer og Virtual Training etter Platinum er skaffet, dvs en god stund til Endret 23. november 2010 av blcmn Lenke til kommentar
Doderlein Skrevet 23. november 2010 Forfatter Del Skrevet 23. november 2010 Noen andre som har forferdelige problemer med multiplayer? Jeg kommer ikke inn i det hele tatt. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Drev de ikke med en patch til det eller var det til et annet spill? Jeg leste om flere som sa de slet med mulitiplayer og da tror jeg noen sa noe om en patch? Jeg er ikke sikker på om det var til Brotherhood... Lenke til kommentar
Doderlein Skrevet 23. november 2010 Forfatter Del Skrevet 23. november 2010 Håper virkelig det, så kan jeg få spilt. Lenke til kommentar
Doderlein Skrevet 24. november 2010 Forfatter Del Skrevet 24. november 2010 Noen andre som har fullført spillet? Hva tror dere er grunnen til at Lucy ble drept? Det kan hende at Desmond skulle finne denne "Eve" og få et barn med henne, og at Lucy var en potensiell partner. Men samtidig så er denne katastrofen 21.12.12, og barnet hadde aldri rukket å bli født. En annen teori er at Lucy kanskje var en tempelridder (kanskje Shaun og Rebecca og), og Juno visste dette. Lucy fikk flere e-mailer fra en person som blant annet ba henne om å passe godt på Desmond og holde et øye med han. Det var også en uidentifisert varebil utenfor skjulestedet som aldri flyttet seg utenom en gang. (muligens mens Lucy var borte) Det finnes også røde fotspor som ender ved Assassins-symbolet i Monteriggioni. Kanskje disse er Lucy sine siden hun var borte under sekvens 6 og 7. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Kommentar til slutten av spillet: HVA I HELVETE VAR DET APPLE OF EDEN DRITET? Jo, det skal jeg fortelle dere (meg selv)! Det var det værste drittvåpnet jeg noensinne har hatt i et spill i hele mitt liv. Hvert skritt jeg tok med den i henda var en prøvelse i å ikke skru av dritten. Fy faen i helvete hvor mye bedre det hadde vært om den faktisk var brukbar. Synes heller ikke selve slutten var engang i nærheten av cliffhangeren til AC2 og jeg er egentlig veldig likegyldig til hvordan det avluttet. Jaja, noe rart skjedde, /care. Lenke til kommentar
Doderlein Skrevet 28. november 2010 Forfatter Del Skrevet 28. november 2010 Jeg er enig i at POE var et dårlig våpen. Men selv syntes jeg at cliffhangeren på slutten var veldig bra. Den har så mange mulige forklaringer! Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Har spilt dette i alt for mange timer, og selv om det bare er en veldig stor, frittstående expansion til AC2 med lite nytt er det fortsatt veldig bra. Jeg går aldri lei av å finne en gruppe vakter, kaste en røykbombe og forgifte hele gjengen. Snakker om slossing i freestyle. Det er heller ikke så ille å klatre opp på et høyt tak og kaste en vakt utfor. Det eneste jeg savner er små bomber eller håndgranater. I Fallout: New Vegas kan man slippe en håndgrananet ned i lommene til folk med et litt grisete resultat. Hirr hirr. Men får vel kanskje se å faktisk gidde ta historien snart, i allefall til jeg får åpnet de siste fire tårnene. Men jeg har det for moro med å torturere og plage folkene rundt meg, for eksempel med å kaste de ned trapper eller over rekkverket på høye steder. Eventuelt på havnen. Litt rart ingen kan svæmme? Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Noen grunn til dobbelpost? Jeg har bare så vidt fått prøve mulitplayerdelen, men singleplayer er faktisk enda bedre enn AC2! Lenke til kommentar
hkon_InnleggNO Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Noen som driver med multiplayer? Har testet det i et par timer, greit nok, men tror ikke jeg gidder mye mer. Lenke til kommentar
Doderlein Skrevet 29. november 2010 Forfatter Del Skrevet 29. november 2010 Jeg har fortsatt problemer med å spille. (MP) Lenke til kommentar
Sesseth Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 (endret) Er det verdt å kjøpe spillet om en ikke har spilt forgjengerne? Er mest interessert i flerspillerdelen da den virker spennende og underholdende. Endret 30. november 2010 av AltF4 Fjernet off-topic Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Vel, jeg vil påstå det er en fordel, men det kan vel kanskje ikke skade om du spiller allikevel. Du får jo mest utbytte av spillet om du har spilt ihvertfall AC2 og for maks utbytte er AC også greit å ha spilt. Lenke til kommentar
hkon_InnleggNO Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Jeg har fortsatt problemer med å spille. (MP) Kan trøste deg med at du ikke går glipp av så mye Hvilken feilmelding får du? Lenke til kommentar
Doderlein Skrevet 30. november 2010 Forfatter Del Skrevet 30. november 2010 Den finner ikke andre spillere. Lenke til kommentar
s_o_s Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 hos meg er problemet Waiting for abstergo agents 7\7 kl 12.00 Waiting for abstergo agents 7\7 kl 15.00 Finner folk men spillet starter aldri Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Fjernet en rekke urelevante innlegg og noen som svarte på disse. Hold dere til temaet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå