Marte_InnleggNO Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Den etterlengtede oppgraderingen er endelig kommet. Les saken her Lenke til kommentar
Laland Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Ser veldig frem til sporingsfunksjonen! Har vurdert MobileMe utelukkende på grunn av den, men nå som den blir gratis for alle med iPhone 4 slipper jeg det. Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Forsvinner alle applikasjonene når man oppgraderer fra iOS 4,1 til 4,2? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Nei, bare husk å synkronisere før du oppdaterer, så er alt slik det var - bare med de nye funksjonene i tillegg. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Ser veldig frem til sporingsfunksjonen! Har vurdert MobileMe utelukkende på grunn av den, men nå som den blir gratis for alle med iPhone 4 slipper jeg det. Hvor finner jeg den? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Last ned Find My iPhone fra App Store på telefonen, legg til en ny mail på telefonen (Innstillinger - Mail, kontakter, kalendere - Legg til konto... - mobileme). Bruk Apple ID-informasjonen din. Deretter logger du inn på me.com med den samme Apple ID-en din. Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Sikkert bra med oppdatering. Men det hadde vel også vært på sin plass faktisk å få utgitt dingsen i Norge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg