NoLimit_^ Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Jeg må bare få det ut: Det er så trasig at artister som Dina og A-moe (Mom is home) blir verdsatt her i landet, at folk kan høre på slikt hver dag og si at intelligent musikk er skikkelig "sugent" skjønner jeg ikke, men nordmenn flest har vel alltids likt det enkelt og primitivt :-? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 tja det virker jo som hun "dina" dama kan synge da...hu sang jo klassisk++ ifølge dagbladet intervjuet (ikke førstå meg feil, jeg forsvarer IKKE a-moe, etc... ) Lenke til kommentar
smetho Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 Jeg liker Dina jeg :smile: Uff, vet ikke om jeg skal syns synd på deg som liker henne, eller....hun som ikke vet bedre Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 Det verste av alt er at teksten til sangen stinket, men bakrunnsmusikken var det eneste som holdt sangen på bena, (og nå kommer det beste) Bakrunnsmusikken kommer fra DJs@WORK- Someday. den sangen er ca 1 1/2 til 2 år gammel. hahahahah SÅ DINA KAN GÅ HENGE SEG... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå