sull Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 det er en ting eg har lurt lenge på...men ikke funnet noe sted på nettet....??HVA ER SANGARTISTEN DINA SITT VIRKELIGE NAVN????? Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 og dette spør du om i spill kategorien? hær utveksler vi spill erfaringer ikke musikk spør på søppel eller no. Kanskje hun heter dina? Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 det er en ting eg har lurt lenge på...men ikke funnet noe sted på nettet....??HVA ER SANGARTISTEN DINA SITT VIRKELIGE NAVN????? Det var ikke vanskelig å finne. http://fredag.dagbladet.no/fredag/2003/05/.../19/369105.html 8) Kanskje vanskligere å finne riktig kategori å stille dette spørsmålet i ... Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 kjøss den der dina-bli hos meg er dårlig, det må være den dårligste sangen jeg noensinne har hørt. Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Dina er ei h0** som finner på en sang som ble en landeplage med en gang den kom ut! :smile: Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 hu hadde ett visst Tara Reid preg over seg, hu...men dette passer bedre på annet/søppel enn her... Lenke til kommentar
smetho Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 hu hadde ett visst Tara Reid preg over seg, hu...men dette passer bedre på annet/søppel enn her... Absolutt søppel :wink: Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 kjøss den der dina-bli hos meg er dårlig, det må være den dårligste sangen jeg noensinne har hørt. Lenke til kommentar
Goldfish Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 hu hadde ett visst Tara Reid preg over seg, hu...men dette passer bedre på annet/søppel enn her... Hun er jo ganske pen da! Men den j*vla dina-musikken...huff! Jeg får fnatt hver gang jeg hører en fjortiss synge på den :x Lenke til kommentar
sull Skrevet 23. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2003 dokkar har ****** meg rtt at sangen e litt suget...spesielt når en fjortiss synger den *tar fram øksen*....men selve jenta e ganske pen azz...TAKK for all hjelp btw :smile: Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Så det er ikke filmen det er snakk om her? Sangen suger noe helt vanvittig Children Of Bodom, Marilyn Manson POWAH ,,/___(>.<)___,,/ Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Ahh.. Dina.. Bli hos meg... Minner fra russetida.... 8) Lenke til kommentar
BrABAk Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 alle sanger som har noe med jahn teigen å gjøre er jo noe skikkelig møkk.... jahn teigen produserte sangen.... teigen+trance=milettermil i ultra tempo med med beats som sputnik kunne greid bedre... Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Hvis hun ligner Tara Reid har hun ihvertfall utseende med seg! Lenke til kommentar
RolloThomasi Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Minner fra russetida yes indeed Pokker at jeg ikke så den greia på dagbladet før... Har noen spørsmål på lager. Lenke til kommentar
darker Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 tror hun heter Dina, bor 500 meter fra meg men er noen år yngre enn meg. Lenke til kommentar
NetFinity Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Minner fra russetida yes indeed Pokker at jeg ikke så den greia på dagbladet før... Har noen spørsmål på lager. Spør hu selv da vel. Eposten hennes er: ckonger(a)start.no Lenke til kommentar
sull Skrevet 24. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2003 sikker på at det er riktig adresse du.... , i såfalll hvor skal jeg sende den fra???? (går ikke fra www.hotmail.com) Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 sikker på at det er riktig adresse du.... , i såfalll hvor skal jeg sende den fra???? (går ikke fra www.hotmail.com) Hvorfor skulle det ikke gå å sende fra Hotmail? Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Enten for at den adressen ikke finnes, eller for at han spiller dum og ikke forstår at (a) = @ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå