sLR Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Hei hei. Har nylig flyttet til Skottland, og jeg fikk ikke med meg min stasjonære pc, så sitter bare med en sliten laptop. Noen som har noen forslag til spill som virkelig ikke krever stort av maskinen? Er open for det meste av spill egentlig. Mhv. Hank Lenke til kommentar
Predicted Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 League of Legends? Lenke til kommentar
sLR Skrevet 22. november 2010 Forfatter Del Skrevet 22. november 2010 League of Legends? Har typ 20 fps når jeg spiller det. Mulig fordi jeg ikke har updated skjermkort drivere, så får vel prøve det igjen. : ) Lenke til kommentar
Predicted Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 League of Legends? Har typ 20 fps når jeg spiller det. Mulig fordi jeg ikke har updated skjermkort drivere, så får vel prøve det igjen. : ) HAH, la ikke merke til avataren din en gang >_< Aner ikke hvor dårlig lappen din er, men LoL er laget for å kunne spilels på ganske utdaterte pcer. Kan jo prøve WC 3? Lenke til kommentar
Materie Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 (endret) gog.com Utover det finnes der meget å spille i nettleseren, som normalt sett har minimale krav til maskina. Sjekk de best ratede spillene på eksempelvis kongregate.com. Og selvfølgelig, Adventur Delux. Et av mine favorittspill, og klarer ikke maskinen din et tekstbasert spill... er den ikke noe å spare på Endret 22. november 2010 av Materie Lenke til kommentar
Licht Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Minecraft fungerer ikke særlig godt på gammel hardware, selv om det kanskje ser sånn ut. Selv ikke med ca. null eyecandy. Jeg pleier å dra fram Diablo 1/2, Fallout 1/2, Arcanum, Deus Ex, System Shock 1/2 eller Heroes 3 i sånne situasjoner. Diablo 2 er særlig greit å ha, siden jeg kan laste det ned fra battle.net når som helst. Lenke til kommentar
Aspiranten Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 www.gog.com Mange forhenværende stortitler å velge i her Lenke til kommentar
littsnill Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Zork på dos emulator. ahh Lenke til kommentar
Kenney90 Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Fallout 1 og 2. Krever minimal ytelse og hva er ikke bedre enn å løpe rundt i en postapokalyptisk verden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå