Mr. Pants Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Jeg har da hørt rykter om at GTA V skal være PS3 ekslusivt. GTA-serien er ikke en Sony-serie. Lenke til kommentar
Doderlein Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Det betyr ikke at det ikke skal være PS3 ekslusivt? Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Det betyr ikke at det ikke skal være PS3 ekslusivt? Det har jeg ikke sagt noe om. Jeg tviler på at ryktet stemmer, men det var ikke det jeg ville frem til. Artikkelen handler om at Sony skal annonsere et spill. Da er det naturlig å anta at Sony er utgiver for spillet og at det blir utviklet av en av Sonys samarbeidspartnere eller interne utviklere. Lenke til kommentar
Doderlein Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 (endret) Aha, nå var jeg dum. Du har rett. Endret 22. november 2010 av Doderlein Lenke til kommentar
BakaBerg Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Nytt spill fra utviklerne av Demons souls! *kryssefingre* Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Neppe. I og med at GTA IV fikk DLC først kan jeg ikke tenke meg at Microsoft plutselig skulle tillate noe sånt. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Nytt spill fra utviklerne av Demons souls! *kryssefingre* De holder på med et som blir multiplattform. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå