AltF4 Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Jeg begynner å lure på om ikke min nåværende Xbox 360 er på vei til å kollapse, og vurderer derfor å gå til innkjøp av den nye, mindre modellen. Har for det meste installert spill på harddisken (som jeg lett installerer på nytt om nødvendig), men har også en del DLC jeg har fått tak i gjennom samlerutgaver. Kodene for å laste ned slike ting er til engangs bruk, og derfor lurer jeg på om slike nedlastninger blir med over når jeg overfører data fra en HDD til en annen, eller er de for alltid tapt? Og hva er den letteste måten å overføre data på - stemmer det at den vanlige transfer-kabelen ikke funker? Lenke til kommentar
samco Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 (endret) nei allt inhold vill bli overført B) ink dlc bruk transfer kit eller den litt mere tidkrevende usb stick metoden.... nb! du må bruke den siste versjonen av transfer kittet med 360s Endret 21. november 2010 av samco Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 http://www.play.com/Games/Xbox360/4-/15571482/Xbox-360-Hard-Drive-Transfer-Cable/Product.html Lenke til kommentar
Oxidia Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Selv om det er enkeltkoder som følger med limited edtions osv kan du fortsatt laste dem ned på nytt. Er en meny som heter download history (eller noe i den dur) inne på dashbordet, men husker ikke nøyaktig hvor man fant det. Jeg overførte alle savegames med minnebrikke og lastet ned alt dlc på nytt når jeg kjøpte den nye 360en. Det er nok klart raskere å bruke en overføringskabel Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Gå inn på profilen din på Xboxen, og velg download history. Der finn du lenkje til å laste ned alt på nytt. :-) Lenke til kommentar
Einride Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Om du ikkje skal benytte den gamle Xboxen din kan du òg overføre lisensane for nedlasta materiale til den nye boksen. Det gjer du inne på Xbox.com (fordelen då er at materialet blir låst til den maskina, ikkje berre profilen din. Viss ikkje må du alltid vere logga inn på gamertagen din for å få tilgang til nedlasta materiale). Installerte spel får du ikkje overført, dei må du reinstallere på den nye maskina Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 27. november 2010 Forfatter Del Skrevet 27. november 2010 Så alt jeg i bunn og grunn trenger gjøre er å laste ned alt på nytt? Ingenting trenger i grunnen å overføres med kabel? Lenke til kommentar
Oxidia Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 (endret) Ja, det stemmer. Savegames må du overføre med minnekort og spillene må installeres på nytt om du går for den muligheten Endret 28. november 2010 av Oxidia Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Eneste du trenger å overføre selv er save games om du ønsker det, alt annet kan du a) gå inn på marketplace B) download history (xbox knapp og en til høyre) og laste ned alt på nytt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå