Gå til innhold

Ny PlayStation 3-tittel annonseres 12. desember

AltF4

Anbefalte innlegg

Sony vil i forbindelse med Spike TV sine kåringer av spill annonsere et nytt spill til sin konsoll.

Kan det være Uncharted 3? Uncharted 2 ble vist frem for første gang under samme show i 2008,så det er jo ikke umulig at Sony og Naughty Dog vil benytte seg av samme anledning nå.

Om det ikke er det (er middels interessert i Uncharted-serien) er jeg veldig spent på hva det kan være vi får servert.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

naughty dog skifter spill serie for hver generasjon og gor spillseriene sine til andre devs (tror jeg). Bare se på crash bandicoot, jack and daxter og nå uncharted. Naughty dog har gitt ut noe nytt for hver gen uten å gå tilbake, så hvis det er ett nytt jack and daxter så er det ikke produsert av naughty dog og heller det andre selskapet som lagde det nye jack til psp og ps2 fra ikke så alt for lenge siden og da tviler jeg litt på om det vlir SÅ bra. Håper vell mer på ff collection, kingdom hearts 3 eller noe helt nytt.

Gamer.no på opera på mobil er litt buggy..

Endret av Jikla
Lenke til kommentar

Tviler på at det er noe nytt MGS, da Rising er på vei.

FF collection. Interessant. FFX i 1080p og bedre teksturer. jatakk.

Jeg tenkte mer på MGS collection, da. Men MGS5 er fullt mulig, Kojima har snakket om det mange ganger.

Ah, en MGS collection hadde ikke vært å forakte, men tviler fortsatt på det. Tviler fortsatt på MGS5 gitt.

Ellers håper jeg på noe nytt for FF XIII vs.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...