AltF4 Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Sony vil i forbindelse med Spike TV sine kåringer av spill annonsere et nytt spill til sin konsoll. Kan det være Uncharted 3? Uncharted 2 ble vist frem for første gang under samme show i 2008,så det er jo ikke umulig at Sony og Naughty Dog vil benytte seg av samme anledning nå. Om det ikke er det (er middels interessert i Uncharted-serien) er jeg veldig spent på hva det kan være vi får servert. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Jeg ville vel ikke trodd at vi fikk se U3 allerede. Jeg håper det er noe annet egentlig. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Håper ikke det er U3 som blir annonsert...men et helt nytt spill. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Så den nyheten tidligere idag. Spent på hva det kan være. Det kan vel være Uncharted 3, Resistance 3, Demon's Soul 2, 3D dot Game Heroes 2 eller noe nytt fra skaperne av Heavy Rain? Håper dog i det lengste at det er en helt ny IP og ikke en oppfølger. Tror ikke det er GoW4, det tror jeg heller kommer på PS4. Lenke til kommentar
PS360 Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Får jeg lov til å håpe på Sly 4 eller en HD remake av hele PS2- Ratchet and Clank ? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Får jeg lov til å håpe på Sly 4 eller en HD remake av hele PS2- Ratchet and Clank ? Når du sier det, Sly 4, det er sikkert det. Det var jo et rykte om at når du får Platinum i alle tre Sly spillene i Sly Collection som kommer nå snart, så låser du opp en trailer for Sly 4. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 20. november 2010 Forfatter Del Skrevet 20. november 2010 Får jeg lov til å håpe på Sly 4 eller en HD remake av hele PS2- Ratchet and Clank ? En remake av Ratchet and Clank - eller Jak & Daxter for den saks skyld - hadde fått denne karen til å hoppe i taket i hvert fall. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Jeg derimot, håper på U3. GoW4 hadde vært kult, men håper igrunn de gir seg med 3'ern. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Ett nyrr Jak & Daxter for det er vell omtrent den eneste kjente frachisen til Sony som ikke har fått noen form for oppmerksomhet til ps3 ennå eller kansje ett nytt getaway lignende spill Lenke til kommentar
BioDex Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Håper også på U3. Uncharted spillene er etter min mening de beste exlusivene sony har å by på. Lenke til kommentar
Doderlein Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 MGS eller FF collection? Det har jo vært rykter om det. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Tviler på at det er noe nytt MGS, da Rising er på vei. FF collection. Interessant. FFX i 1080p og bedre teksturer. jatakk. Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 (endret) naughty dog skifter spill serie for hver generasjon og gor spillseriene sine til andre devs (tror jeg). Bare se på crash bandicoot, jack and daxter og nå uncharted. Naughty dog har gitt ut noe nytt for hver gen uten å gå tilbake, så hvis det er ett nytt jack and daxter så er det ikke produsert av naughty dog og heller det andre selskapet som lagde det nye jack til psp og ps2 fra ikke så alt for lenge siden og da tviler jeg litt på om det vlir SÅ bra. Håper vell mer på ff collection, kingdom hearts 3 eller noe helt nytt. Gamer.no på opera på mobil er litt buggy.. Endret 21. november 2010 av Jikla Lenke til kommentar
Doderlein Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Tviler på at det er noe nytt MGS, da Rising er på vei. FF collection. Interessant. FFX i 1080p og bedre teksturer. jatakk. Jeg tenkte mer på MGS collection, da. Men MGS5 er fullt mulig, Kojima har snakket om det mange ganger. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Jeg synes de kan drite i de derre "Collection"-greiene. Gi oss heller noe nytt... Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Tviler på at det er noe nytt MGS, da Rising er på vei. FF collection. Interessant. FFX i 1080p og bedre teksturer. jatakk. Jeg tenkte mer på MGS collection, da. Men MGS5 er fullt mulig, Kojima har snakket om det mange ganger. Ah, en MGS collection hadde ikke vært å forakte, men tviler fortsatt på det. Tviler fortsatt på MGS5 gitt. Ellers håper jeg på noe nytt for FF XIII vs. Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Som andre har nevnt håper jeg først og fremst på en ny IP. Det kommer sikkert til å bli nyheter om en oppfølger though... Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 håper på bayonetta 2 eller NG eller noe mer info angående ffvs13. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå