Gå til innhold

hjelp jeg er enormt plaget av popups!!!!!

Anbefalte innlegg

jeg fikk for et par dager siden adsl, og siden har jeg vert enormt plaget med popup(reklame). jeg er klar over at mange sider har popup, men denne popup'en kommer opp uavhengig av hvilke side jeg er på (bare det å trykke på stopp knappen kan få den til å dukke opp

url'en er: http://bannerfarm.ace.advertising.com/bann..._epleeddik.html, og den reklamerer får eppleedik.....la meg gjøre en ting klinkende klart

JEG HAR IKKE BRUK FÅR EPLEEDIK!!!!!!!!!

jeg har prøvd å sperre url'en med norman personal firewall,men dette hjelper ikke(får ikke til å sperre noren sider med norman P F)

noen som kan hjelpe????programmer eller lignende... alle råd tas imot med takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du prøvd å fjerne all spyware på maskina di? Dette kan du gjøre med AdAware eller f. eks. Spybot. Det hjelper en del.

Men det kan også være at det er sidene du surfer som genererer alle de popupene, da bør du skaffe deg enten en popupstopper som du enkelt finner ved søk. Eller så kan du gå over til en hvilken som helst internetleser med unntak av internet explorer, da de fleste andre støtter blokkering av popups. F. eks. Opera, Firebird, osv.

Lenke til kommentar

Har nettopp hatt akkurat samme problemet..

Mange forskjellige reklamer om epleeddik og diverse annet dritt kom fram hele tiden, plus at på oppgavebehandling, kom det frem mye nytt.

Så jeg la inn Ad-aware, søkte og fant 60 "skumle ting" !!!

Det var for det meste Gain og Gator ting..

Så jeg fjerna alle og nå er all pop-ups borte....

Lenke til kommentar
jeg fikk for et par dager siden adsl, og siden har jeg vert enormt plaget med popup(reklame). jeg er klar over at mange sider har popup, men denne popup'en kommer opp uavhengig av hvilke side jeg er på (bare det å trykke på stopp knappen kan få den til å dukke opp

url'en er: http://bannerfarm.ace.advertising.com/bann..._epleeddik.html, og den reklamerer får eppleedik.....la meg gjøre en ting klinkende klart

JEG HAR IKKE BRUK FÅR EPLEEDIK!!!!!!!!!

jeg har prøvd å sperre url'en med norman personal firewall,men dette hjelper ikke(får ikke til å sperre noren sider med norman P F)

noen som kan hjelpe????programmer eller lignende... alle råd tas imot med takk

Dette temaet, og råd for det har vært tatt opp ørten ganger før, prøv søkfunksjonen. Men progget Popupstopper pro, er min løsning på det problemet.

Lenke til kommentar

Finn en fil som heter Hosts (ikke noe etternavn) og åpne den i notepad. Der limer du in dette:

127.0.0.1 bannerfarm.ace.advertising.com

Eller last ned denne hosts-fila, der er ovennevnte og mange andre adresser med, så slipper du å skrive inn noe selv.

Eller du kan bruke Opera feks., (du vil ikke angre) eller en popupkiller til IE.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...