Si|ent Bob Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 jeg fikk for et par dager siden adsl, og siden har jeg vert enormt plaget med popup(reklame). jeg er klar over at mange sider har popup, men denne popup'en kommer opp uavhengig av hvilke side jeg er på (bare det å trykke på stopp knappen kan få den til å dukke opp url'en er: http://bannerfarm.ace.advertising.com/bann..._epleeddik.html, og den reklamerer får eppleedik.....la meg gjøre en ting klinkende klart JEG HAR IKKE BRUK FÅR EPLEEDIK!!!!!!!!! jeg har prøvd å sperre url'en med norman personal firewall,men dette hjelper ikke(får ikke til å sperre noren sider med norman P F) noen som kan hjelpe????programmer eller lignende... alle råd tas imot med takk Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Har du prøvd å fjerne all spyware på maskina di? Dette kan du gjøre med AdAware eller f. eks. Spybot. Det hjelper en del. Men det kan også være at det er sidene du surfer som genererer alle de popupene, da bør du skaffe deg enten en popupstopper som du enkelt finner ved søk. Eller så kan du gå over til en hvilken som helst internetleser med unntak av internet explorer, da de fleste andre støtter blokkering av popups. F. eks. Opera, Firebird, osv. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Hvis du har Opera som nettleser kan du trykke F12-knappen, og krysse av for at du ikke vil ha pop-ups. Er ganske lenge siden jeg hadde opera nå, men jeg mener det er sånn du gjør det. Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Har nettopp hatt akkurat samme problemet.. Mange forskjellige reklamer om epleeddik og diverse annet dritt kom fram hele tiden, plus at på oppgavebehandling, kom det frem mye nytt. Så jeg la inn Ad-aware, søkte og fant 60 "skumle ting" !!! Det var for det meste Gain og Gator ting.. Så jeg fjerna alle og nå er all pop-ups borte.... Lenke til kommentar
slowcooler Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 jeg fikk for et par dager siden adsl, og siden har jeg vert enormt plaget med popup(reklame). jeg er klar over at mange sider har popup, men denne popup'en kommer opp uavhengig av hvilke side jeg er på (bare det å trykke på stopp knappen kan få den til å dukke oppurl'en er: http://bannerfarm.ace.advertising.com/bann..._epleeddik.html, og den reklamerer får eppleedik.....la meg gjøre en ting klinkende klart JEG HAR IKKE BRUK FÅR EPLEEDIK!!!!!!!!! jeg har prøvd å sperre url'en med norman personal firewall,men dette hjelper ikke(får ikke til å sperre noren sider med norman P F) noen som kan hjelpe????programmer eller lignende... alle råd tas imot med takk Dette temaet, og råd for det har vært tatt opp ørten ganger før, prøv søkfunksjonen. Men progget Popupstopper pro, er min løsning på det problemet. Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Bruk opera, du vil aldri slutte, ingen vei tilbake, du blir glad i opera ta file>quick options> open only requested pop ups elns!! Lenke til kommentar
Endre Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Finn en fil som heter Hosts (ikke noe etternavn) og åpne den i notepad. Der limer du in dette: 127.0.0.1 bannerfarm.ace.advertising.com Eller last ned denne hosts-fila, der er ovennevnte og mange andre adresser med, så slipper du å skrive inn noe selv. Eller du kan bruke Opera feks., (du vil ikke angre) eller en popupkiller til IE. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 -Unngå quicktime og real one (player) (bruk heller alternative codecs) -Kazaa er et pop-up helvete.. -Bruk Opera og velg "only requested pop-ups" eller no sånt. -Norton Internet Security No more pop-ups! Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 For meg funker denne kombinasjonen veldig bra: * Freesurfer MK II - stopper popups * Ad-aware - fjerner spyware Begge er gratisvarer Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 -Unngå quicktime og real one (player) (bruk heller alternative codecs)-Kazaa er et pop-up helvete.. -Bruk Opera og velg "only requested pop-ups" eller no sånt. -Norton Internet Security -Ad-aware No more pop-ups! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå