mcgroven Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Splitte mine bramseil, Lego: Pirates of the Caribbean er på vei! Les hele saken Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Tyve brett på fire filmer? Så vi skal gå gjennom en hel PotC-film på fem brett? Javel, ja... Lenke til kommentar
Tudamnhot Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 (endret) det kjem jo helt ann på lengden på hvert brett det da....I pity the fool... og dem kan vel ikke akkurat få plass til absolutt alt når dem skal lage et spill av fire filmer Endret 21. november 2010 av bredes1 Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 (endret) Tyve brett på fire filmer? Så vi skal gå gjennom en hel PotC-film på fem brett? Javel, ja... Det er samme oppskriften som det alltid har vært om jeg ikke husker feil, og det holder i grunnen for min del i hvert fall. Du må innom vært brett flere ganger for å få med deg alt av skatter uansett, og dessuten varer vært brett en stund. Liker Lego-spillene veldig godt, selv om spilloppbygningen kanskje begynner å bli litt gammel. Endret 21. november 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Opptatt_InnleggNO Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 disse lego spillene er supre, ungene mine elsker de. Samt at de er ikke så verst å spille i co-op. Lenke til kommentar
Nailer_InnleggNO Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Har to fetre som er tvillinger. De er 7 år og helt ekstremt rå på coop mode i Lego spillene. De sluker disse spillene rått! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Jeg er 27 og storkoser meg alene med dem ^_^ TT Games er veldig flinke til å lage skikkelige karakterer av klossen, til tross for at de har bare mimikken å lene seg på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå