Sesseth Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Jeg lurer enkelt og greit på hvor pålitelig den innebygde Wi-Fi'en til Xbox360 Slim er. Tar den godt i mot signal, fordi om det er et stykke unna routeren og kræsjer den ofte? Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Jeg er meget fornøyd med prestasjonen til Wi-fi'en. Har ikke mistet tilkobling eller vært vanskelig på noen måte. Har boksen i kjelleren og routeren oppe, i hver sin ende av huset, og signalstyrken er utmerket. Jeg ble faktisk overrasket over hvor bra den fungerer. Lenke til kommentar
Sesseth Skrevet 19. november 2010 Forfatter Del Skrevet 19. november 2010 Jeg er meget fornøyd med prestasjonen til Wi-fi'en. Har ikke mistet tilkobling eller vært vanskelig på noen måte. Har boksen i kjelleren og routeren oppe, i hver sin ende av huset, og signalstyrken er utmerket. Jeg ble faktisk overrasket over hvor bra den fungerer. Virkelig? Så bra! Jeg skal nemlig flytte inn i en ny leilighet hvor routeren er i naboens leilighet, vegg i vegg med min. Må derfor skaffe meg x360s for trådløs. Var redd for at det ikke fungerte noe særlig. Nå ble jeg lettet:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå