Mobilen.no Gjest Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Hei, jeg ser at mange liker denne telefonen veldig godt, men noen er visst uenige. Det nevnes noen steder at det er en svak ørehøytaler, og at det da kan bli problemer å snakke... Hvordan er deres syn på dette? Plz SVAR!!!! Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Til deg som synes siste generasjon sense er for tung i bruk.. du må seriøst få hodet ditt til å funke igjen.. desire hd er den første telefonen med sense jeg har eid.. allerede nå synes jeg at det nesten er for lett i bruk.. ville vært kjedelig om jeg følte meg helt utlært på 2dager.. med de funksjonene den har kan den knapt bli enklere i bruk.. jeg kan ikke sette fingeren på noe som ville gjort den enklere i bruke.. installere quick settings hjelper med det e også det eneste jeg kommer på.. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 hei, det er helt feil å kalle LG GW620 et langt rimelig alternativ for desire Z det er langt unna . Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Hei! Noen her som kan bekrefte at norske HTC Desire Z har egne taster for ÆØÅ, slik om det står referert til i artikkelen? Fikk beskjed av en forhandler at den ikke hadde dette :S Takk for svar J. Lenke til kommentar
V. Haugen Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Hei! Noen her som kan bekrefte at norske HTC Desire Z har egne taster for ÆØÅ, slik om det står referert til i artikkelen? Fikk beskjed av en forhandler at den ikke hadde dette :S Takk for svar J. Hei! Vi åpnet i dette øyeblikk en ny salgspakke med HTC Desire Z (norsk versjon) som vi har fått tilsendt av produsenten, og kan bekrefte at denne har egne taster for ÆØÅ. Forhandleren du har snakket med prøvde altså å bli kvitt en "pre-release"-utgave... <_< Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg