Gå til innhold

TEST: HTC Desire Z

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes egentlig det er litt leit å se at skribenten ikke ser på kommentarene etter unboxingvideoen, før hele testen skrives. Jada, det er kanskje litt pirk, men det var flere brukere som prøvde å veilede skribenten på dette med forskjellige generasjoner på prosessorene og hva det innebærer; eldre generasjon vs nyere generasjon; jf det som ble sagt om quadrant benchmarktester.

Desire Z er utvilsomt en flott telefon, og ellers er testen god. :)

Lenke til kommentar

Når det gjelder "z hinge" vil eg bare si at den har mulighet til å falle ned dersom den holdes opp vertikalt(, og på siden.) Men for at dette skal skje må en også kun holde på framdelen av mobilen, som er et veldig rart grep Imho(,selv når en tar bilder osv.). Litt mer bekymra for at den skal falle ut når telefonen er i sekken eller lignende,hadde vært fint med en lås. Men en mappe/pose dings skal vel kunne fikse det.

Tastaturet låser seg fint når det er åpnet og lukker seg ikke for lett imho.

hilsen ny eier av Desire z

Lenke til kommentar

Har dårlig erfaring med telefoner som er to delt.. får virkelig håpe htc fikk det til med denne mobilen.. på YouTube ser det nesten ut som gummistrikk er på krevd for å holde den sammen i enkelte stillinger.. heldigvis er desire hd knall god å skrive på.. den er også mye slanke og lettere enn desire z.. størrelsen er slett ikke voldsom i forhold til en iPhone 4 med silikon etui..

Lenke til kommentar

Nettopp. For teknologiinteresserte. Jeg jobber innen mobiltelefoner og DU VERDEN så tungt Sense er. Det er bare for mye og telefonene er ikke "morsomme" å bruke fordi de lesser på og lesser på med funksjoner og dobbeltfunksjoner og ørten valg innunder dette.

Mange leser slike tester, og spesielt i norske tester går anmelderne helt bananas over HTC. Da får jeg mange kunder som er veldig nysgjerrig på HTC som får så gode terningskast, men de færreste av disse vil få noen særlig nytte av en slik telefon. For de fleste av dem vil den derimot være forvirrende, tungvint og ha x antall funksjoner for mye i forhold til hva de trenger.

Selv for meg som bruker telefonen mer som en datamaskin enn pc'en blir HTC Sense altfor overlesset.

Lenke til kommentar

Desire Z er en flott telefon det, men dersom den brukes i bedriftssammenheng og bedriften kjører Exchange 2010 SP1, kan du bare glemme Activesync pr. dato. Er visstnok et problem med Android 2.2 og ihverfall et problem med HTC. Viser at Android er for sluttmarkedet og ikke modent for bedriftsmarkedet. Jeg er i ferd med å returnere x-antall Desire /Desire Z grunnet dette.

overlesset? Finner du ikke frem? Prøv digitalt kompass NÅ!!! Men helt seriøst. Sense er fantastisk!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • Opprett ny...