Gå til innhold

OK Potensiale for XP2700 333Mhz ?

Anbefalte innlegg

din tid den sorg :lol:

nå har eg klistra radiatoren med superlim inni kjøleskapet med 2 stk 120mm vifter på bare for å få litt sirkulering inni der. dem er temp.styrt og.. det er jo kaldt inni der så de går tregt. høres ikke.

men.. blir god kunde hos mikroplex eg...

nå slite eg med sirkuleringa.. hehe..

likedumt. den tanken som fulgte med coolance ferdigbyggde pc som eg kjypte ein gang begynner å gå sier takk for seg.

ene nippelen er helt av så der er det kun superlim som holder den sammen. :D

neste bestilling blir 2 stk http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=HYSEL20, 1 stk http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=AC34312 med et lite lys inni..

ern ern

kjøla arbeider bare mens pesjåen står på da :)

ikke så mange timer til dagen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har borra hull i sida på kjøleskapet. kaller det fryser siden plata som radiatoren er limt fast til nå fryser alt den berører.. hehe.

så nå er alt oppe og spinner..

mangler bare litt pumpetrøkk så det blir snart 2 pumper som eg plassere i kjøleskapet i parralellkobling..

og et kjøleskap tåler å spinne 4 timer dagen ass.. gud damnet mann hehe

Lenke til kommentar

Radiatoren varmer jo opp kjøleskapet hele tiden, så den spinner omtrent hele tiden mens du har maskinen din på. Hvis det er et kjøleskap du ikke bruker så er det vel greit, men hvis du har planer om å beholde det i et er eller to så er dette neppe måten å gjøre det på.

Lenke til kommentar
Håper at du er klar over at du kan ødelegge fryseren da... Frysere og kjøleskap er ikke beregna til å kjøle hele tiden, noe de kommer til å gjøre hvis du putter en radiator inn der som produserer varme.

Han har et poeng altså. HVis du har 2kraftige peltiere og varmen til maskinen din så vil den trolig overbelaste fryseren ganske så kjapt. Sjekk temp i fryseren du. Det er nok klart best.

Er en fordel og fjerne dem også da. Siden en fryser er dyrt..

Lenke til kommentar

tenker du på "lastebil" kjøleskap ? små altså.. eller biltema sine små kjølebokser ?

vurderte en kjøleboks fra biltema.. en liten peltierkjølt boks med ei vifte som erne avgårde heile tia

men.... eg bryr meglite og ingenting om alt.. ;p

prosjektet mitt er forbi kjøleskap teorien.. 8)

mangle bare 2 pumper for å få litt flow i systemet

Lenke til kommentar
tenker du på "lastebil" kjøleskap ? små altså.. eller biltema sine små kjølebokser ?

vurderte en kjøleboks fra biltema.. en liten peltierkjølt boks med ei vifte som erne avgårde heile tia

men.... eg bryr meglite og ingenting om alt.. ;p

prosjektet mitt er forbi kjøleskap teorien.. 8)

mangle bare 2 pumper for å få litt flow i systemet

Slik som cola kjøleskapet. du liker ordet "ern" ser jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...