sandbox_InnleggNO Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Har nå fått hentet hjem Codex edition av AC Brotherhood. lurte på om det var andre her som kansje hadde kjøpt den, og lagt merke til de motivene som var i en konvolutt oppi kisten? Hva tror dere? kan det være et hint om hva som kansje kan komme? eller er det bare for å visse at Assassin's orderen finnes i hele verden og at den har vert lenge og kommer til å være lenger? jeg vet at sikkert noen synes dette er tåpelige spørsmål, men jeg syns det er interesangt er det noen andre som kan ha en mening om dette ?? Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Jeg har ikke fått min enda. Den er sendt fra Play, men må nok belage meg på å vente litt på det. Jeg aner ikke hva de motivene er for noe dessverre. Prøvd å Google det? Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Har slettet et off-topic-innlegg, og et innlegg som svarte på det. Les førstepost før dere svarer. Lenke til kommentar
Doderlein Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Kunne du tatt noen bilder av de? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå