Øystein W. Høie Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Her er trikset Apple ikke vil at du skal vite. Les saken her Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Her er et annet triks, kjøp alle delene selv og bygg en 3 ganger raskere datamaskin for et 1/3 beløpet. Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Intel X25-M G2 er pokker ikke markedets raskeste SSD. Den har for lengst blitt forbikjørt av Crucial C300, OCZ Vertex 2, OCZ Revodrive og veldig mange andre Sandforce-baserte SSDer. Og ja, disse selges i stort omfang til forbrukere og konkurrerer på pris. Skremmende lite kompetanse fra Teknofil sin side. Lenke til kommentar
Vegar Jansen Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Intel X25-M G2 er pokker ikke markedets raskeste SSD. Den har for lengst blitt forbikjørt av Crucial C300, OCZ Vertex 2, OCZ Revodrive og veldig mange andre Sandforce-baserte SSDer. Og ja, disse selges i stort omfang til forbrukere og konkurrerer på pris. Skremmende lite kompetanse fra Teknofil sin side. Du har helt rett - tekst og bilde stemte ikke overens... Jeg har fikset på teksten! Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Dersom jeg bytter harddisk må jeg jo installere OSet på nytt. Leveres alle Mac´er med gjenopprettingsDVDer/OS DVDer, eller kan jeg opprette slike selv, slik de aller fleste PC-merkene tilbyr? Lenke til kommentar
Vegar Jansen Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Dersom jeg bytter harddisk må jeg jo installere OSet på nytt. Leveres alle Mac´er med gjenopprettingsDVDer/OS DVDer, eller kan jeg opprette slike selv, slik de aller fleste PC-merkene tilbyr? De kommer med OS-et på DVD ja. Unntaket er MacBook Air som ikke har optisk drev - der får du det på en minnepinne i stedet. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Og ellers så må du ikke innstallere alt på nytt. Du kan klone din nåværende harddisk over på den nye før du setter den inn. Da er det bare å fyre opp maskinen som vanlig. Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Har hørt flere ganger at å klone en harddisk til SSD ikke alltid virker, er det sant? Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Trodde SSD harddisker som ikke apple selger er vanskelig og få utnyttet ettersom osx ikke har trim? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg