Nether Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Var ikke så veldig overraskende at de kom til å legge ut The Witcher 2 på sin egen distribusjonskanal, men en hyggelig nyhet likevel. Siden Gog.com i motsetning til andre nettbutikker klarer å fatte at det er mulig å bruke et norsk kort i utlandet så blir det nok kjøp. Liker dog å ha en boks i hylla så hvis de kommer ut med en "enhanced edition" igjen så blir det to kjøp fra meg. Tror ikke de kommer til å utvide dette til andre nye spill ettersom det dessverre er få som er villig til å slippe spill uten kopibeskyttelse. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 (endret) Jeg droppet steam til fordel for gog da jeg for ca et halvt år siden hørte om tjenesten. Har ikke kjøpt et spill fra steam eller andre siden dengang men en hel drøss fra GOG. Ikke at steam er dårlig, tvert imot. Men GoG frister bare mye mer. Og med tanke på at alle spill før eller siden blir gamle så tenker jeg at jeg holder meg på gog i tiden fremover også Og bare for å ha sagt det, hva skal man med spillboksen når man har en slik flott virtuell hylle til spillene sine som gog sin Endret 19. november 2010 av Gnomkraft Lenke til kommentar
Aspiranten Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Dette skal kjøpes hos gog.com (Og i boksformat når den tid kjem...) Viktig å støtte David for å holde Goliath på tå hev. Lenke til kommentar
ancient_scars Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Jeg skulle ønske det var mulig å skaffe boksen til redusert pris dersom siden jeg kjøper via GOG.com. Samlebokser er spas og moro. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 (endret) Mens jeg nok for alltid vil foretrekke Steam som base for PC-spill er det bare fint at det kommer andre - og gjerne billigere - alternativer for å hindre et monopol i praksis. Jeg kjøper svært sjeldent fullpris-spill på Steam, fordi det gjerne er billigere å handle i butikk. Om GoG nå skal invitere til priskrig må de gjerne gjøre det for min del! Endret 21. november 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
ancient_scars Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Mens jeg nok for alltid vil foretrekke Steam som base for PC-spill er det bare fint at det kommer andre - og gjerne billigere - alternativer for å hindre et monopol i praksis. Jeg kjøper svært sjeldent fullpris-spill på Steam, fordi det gjerne er billigere å handle i butikk. Om GoG nå skal invitere til priskrig må de gjerne gjøre det for min del! Dette har ingenting med priskrig å gjøre. Det står i FAQ under forhåndsordresiden at dette er et engangstilfelle for å promotere The Witcher 2 for søsterselskapet CD Projekt RED. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234 Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 (endret) Hvorfor er det fokus kun på GoG i denne saken? Star Dock gjør akkurat det samme: Lenke: http://www.impulsedriven.com/witcher2 og til samme pris. Endret 22. november 2010 av Slettet+9018234 Lenke til kommentar
Ehtirno Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Hvorfor er det fokus kun på GoG i denne saken? Star Dock gjør akkurat det samme: Vil gjette på at det har noe med tittelen å gjøre (Ellers så er dette prisen for preorder. Alle steder. Ikke noe spesielt noen av stedene.) Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 (endret) Digital Premium Edition kan godt være det samme overalt, men det er ikke garantert. GoG garanterer ihvertfall ingen DRM og ingen klient for å laste ned/kjøre spillet. Og minst to ting er ekslusivt for GoG (ifølge dem selv ihvertfall), - PDF Artbook - Ett spill (blant 5 titler) gratis Se "GOG.com exclusives" Endret 22. november 2010 av Cyberfrog Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 (endret) Hvorfor er det fokus kun på GoG i denne saken? Star Dock gjør akkurat det samme:og til samme pris. Rent bortsett fra at Impulse tar seg betalt i Euro for oss europeere. Fra Impulse (er innlogget): The Witcher 2: Assassins of Kings Premium Edition [PO] ($68.69) $61.82 (etter preorder-rabatt). Slik sparer man omtrent en hundrelapp på å kjøpe Witcher 2 fra Good Old Games. Endret 22. november 2010 av Kharan Lenke til kommentar
Samkar Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 er nok ikke så heldig at de lager det til konsoll Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå