Odesseiron Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Blur-utviklerens skjebne behøver ikke å være så dyster som først spådd. Les hele saken Lenke til kommentar
proffloff Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Metropolis Street Racer (MSR) til Dreamcast er fortsatt mitt favoritt bilspill. Blir aldri lei av å tjene inn Kudos! Håper alt går deres vei! Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Ber innstendig til høyere makter om at dette går gjennom! Hadde jaggu gjort seg noe med PGR5 fra dem nå ja! *krysser fingrer* Lenke til kommentar
Laland Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Dette hadde gjort meg sjeleglad! PGR3, PGR4 og Blur Betaen har alle gitt meg mange timer glede, så mer PGR er ikke annet enn kjempeflott. At originalstudioet er de som kan jobbe videre med det gjør det hele bare enda litt bedre! Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Kjører den råfort? Lenke til kommentar
Block_InnleggNO Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Er jo ikke så rart at studioet går til helvete når Activision ikke bruker noe penger på reklame for spillene deres! James Bond-spillet er jo ukjent for mange, som en følge av at Activision bare satset på Call of Duty. Får håpe at noen kjøper studioet, for Activsion fortjener ikke å ha dem i stallen. Lenke til kommentar
cuberen Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Bloodstone er i sin helhet middelmodig, SP funker greit, men MP er rimelig dårlig. Lenke til kommentar
p11gt Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 (endret) Herregud, ja! Har spilt utallige timer på PGR3 og 4. Ingen over, ingen ved siden. Ikke akkurat noen simulator men fantastisk underholdning og knallmorsomt online! Håper på en oppfølger hvis Microsoft får kloa i Bizarre! Endret 19. november 2010 av P11GT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå