OHJohansen Skrevet 18. november 2010 Rapporter Del Skrevet 18. november 2010 Se hvilke kanaler du får i stedet. Les saken her Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 18. november 2010 Rapporter Del Skrevet 18. november 2010 Fint om enda flere kanaler med fotball forsvinner......fotball suuuuuuuger!!!! Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 18. november 2010 Rapporter Del Skrevet 18. november 2010 Har hatt BBC Lifestyle i over et år,i tillegg til de nevnte TV Norge kanaler.Så det er ikke et plaster for noe som helst!! PS!Familepakke. Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 18. november 2010 Rapporter Del Skrevet 18. november 2010 Å herregud, gi oss heller VH1 i stedet for det mølet der. Gjør denne endringen permanent, please!! Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 18. november 2010 Rapporter Del Skrevet 18. november 2010 "Dette er kvalitetskanaler med samme profil som de kanalene som nå går ut" HAHAHAHA. Dagens sitat! Get er jo helt utrolig. Kos dere med TV2 Bliss når jeg rigger meg til med Spartacus - Blood and Sand på TVen! Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 18. november 2010 Rapporter Del Skrevet 18. november 2010 Dette er jo helt tragisk. Alle andre distributører klarte å få igang Max til lanseringsdatoen! Nå må jeg som har vært så dumme å "velge" Get ut og kjøpe både Mad Men sesong 4 og Breaking Bad. Get suger! Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 18. november 2010 Rapporter Del Skrevet 18. november 2010 Så fint at Telenor graver fiber der jeg bor. Jeg kan da si opp mitt Get abonnement og heller få inn ALLE kanaler, også MAX via Telenor fiber! Heia Telenor! Heia Tippeligaen! Heia MAX! Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 18. november 2010 Rapporter Del Skrevet 18. november 2010 Rart at det kun er Get som har problemmer med dette! Alle de andre store konkurrentene til Get klarer og få det til. Get beklager dette med at det koster for masse penger osv. Hva faen er det for noe bullshit a? Er tragisk at jeg er stuckt med Get her jeg bor. Skulle inderlidig ønske jeg kunne fått noe annet! Get suger på tv og Bredbånd. Hjelper ikke at den hdpvren deres har vunnet alderi så masse priser og greier når de ikke klarer og levere det de skal. Get suger så sinnsykt hardt! Lenke til kommentar
ruhande Skrevet 18. november 2010 Rapporter Del Skrevet 18. november 2010 Det er vel svært få som er "stuck" med bare Get. De fleste kan velge enten RiksTV eller parabol. Men de suger vel de også kanskje...? Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 18. november 2010 Rapporter Del Skrevet 18. november 2010 Var nå en ganske så dramatisk overskrift i forhold til innhold spør du meg... Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 18. november 2010 Rapporter Del Skrevet 18. november 2010 Get er dårlig da, spesielt nå. Treg service og kjedelige kanaler Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 19. november 2010 Rapporter Del Skrevet 19. november 2010 Vi ble lovet gull å grønne skoger med masse norsk fotball og action når vi signerte avtale med Get. Er dette brudd på markedsføringsloven. Isåfall håper jeg flere er med å gir et rettslig krav til Get. JEG VIL HA TILBAKE PENGENE MINE! Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 19. november 2010 Rapporter Del Skrevet 19. november 2010 Er det ikke snart på tide vi får velge hvilke kanaler vi vil selv, til en all right pris???? Lenke til kommentar
ruhande Skrevet 19. november 2010 Rapporter Del Skrevet 19. november 2010 Er det ikke snart på tide vi får velge hvilke kanaler vi vil selv, til en all right pris???? Det kan du hvis du velger RiksTV, men alt som koster noe "suger" har jeg lært av diverse innlegg Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 21. november 2010 Rapporter Del Skrevet 21. november 2010 morsomt at denne artikkelen fortsatt lever. Den har til og med, i skrivende stund, større forsideplass enn artikkelen om enigheten som kom! ;P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg