monologue Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Har prøvd å installere Norton Antivirus 2002, men når configuration-wizarden dukker opp får jeg en script-error og kommer ikke videre. Når jeg så skal prøve å av-installere programmet, får jeg opp meldingen: "This action is only valid for products already installed"... Hva skal jeg gjøre??? Lenke til kommentar
XPUserz Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Dette er den svake siden fra Norton, hadde samme problem selv. Før du begynner med noe så start maskinen på nytt og prøv en gang til eller: prøv å slett mappen NAV fra C:Programfiler og se etter i msconfig (fra kjør) om det er noe under oppstart som har lagt seg til. Det er en scriptfeil i NAV når det gjelder Windows Messenger 4.7 som popper opp hvert 10 sekund som du må deaktivere under instant messenger. Er egentlig ikke så begeistra for Norton Antivirus men Internet Security er bedre sammen med F-Secure Antivirus 5.40 Lenke til kommentar
monologue Skrevet 24. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2003 ok takk skal du ha,skal prøve det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå